“MilliKart”a “Help Desk üzrə mütəxəssis” tələb olunur

“MilliKart” “Help Desk üzrə mütəxəssis” vakansiyasını elan edib.
Namizədə olan tələblər:
– Help Desk kimi ən azı 3 il iş təcrübəsi mütləqdir
– Cinsi: kişi
– Ali təhsil
– Windows əməliyyat sistemi, şəbəkə, periferik qurğular, PRTG/Zabbix üzrə praktiki bilik və bacarıqlar olmalı, IP telefoniya anlayışı olmalı
– Məsuliyyətli, komandada işləmə bacarıqlı, səbrli olmalı
Vəzifə öhdəlikləri:
– Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması;
– Notebook, kompüter, printer və şəbəkə avadanlıqları daxil olmaqla bütün cihazların quraşdırılması və proqram təminatlarının yüklənməsi, yaranan problemlərin aradan qaldırılması;
– Şəbəkə printerlərin quraşdırılması;
– Əməliyyat sistemlərinin yazılması;
– Daxil olmuş sorğuların vaxtında və düzgün həll edilməsi;
– “Hardware” və “Software” səviyyəsində texniki dəstək vermək;
– Proqram təminatlarının optimallaşdırılması və monitorinqi işlərini aparmaq (PRTG, Zabbix).
İş saatı: 5/7, saat 09:00-18:00
Müraciət qaydası: CV-nizi əmək haqqı gözləntinizi qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını “Help Desk” yazmaqla göndərə bilərsiniz.
Vakansiyalar
- 1 gün, 17 saat, 56 dəq
- 5 gün, 17 saat, 46 dəq
- 5 gün, 17 saat, 49 dəq
- 6 gün, 11 saat, 4 dəq
- 6 gün, 11 saat, 46 dəq