“MilliKart”a “Help Desk üzrə mütəxəssis” tələb olunur

Mütəxəssis


 “MilliKart” “Help Desk üzrə mütəxəssis” vakansiyasını elan edib. 
Namizədə olan tələblər:
 
– Help Desk kimi ən azı 3 il iş təcrübəsi mütləqdir
– Cinsi: kişi
– Ali təhsil
– Windows əməliyyat sistemi, şəbəkə, periferik qurğular, PRTG/Zabbix üzrə praktiki bilik və bacarıqlar olmalı, IP telefoniya anlayışı olmalı
– Məsuliyyətli, komandada işləmə bacarıqlı, səbrli olmalı

Vəzifə öhdəlikləri:

– Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması;
– Notebook, kompüter, printer və şəbəkə avadanlıqları daxil olmaqla bütün cihazların quraşdırılması və proqram təminatlarının yüklənməsi, yaranan problemlərin aradan qaldırılması;
– Şəbəkə printerlərin quraşdırılması;
– Əməliyyat sistemlərinin yazılması;
– Daxil olmuş sorğuların vaxtında və düzgün həll edilməsi;
– “Hardware” və “Software” səviyyəsində texniki dəstək vermək;
– Proqram təminatlarının optimallaşdırılması və monitorinqi işlərini aparmaq (PRTG, Zabbix).

İş saatı: 5/7, saat 09:00-18:00

Müraciət qaydası: CV-nizi əmək haqqı gözləntinizi qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını “Help Desk” yazmaqla göndərə bilərsiniz.

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]