“MilliKart”a “Help Desk üzrə mütəxəssis” tələb olunur
![](https://avand.marja.az/wp-content/uploads/2022/10/millikart_helpdesk.jpg)
“MilliKart” “Help Desk üzrə mütəxəssis” vakansiyasını elan edib.
Namizədə olan tələblər:
– Help Desk kimi ən azı 3 il iş təcrübəsi mütləqdir
– Cinsi: kişi
– Ali təhsil
– Windows əməliyyat sistemi, şəbəkə, periferik qurğular, PRTG/Zabbix üzrə praktiki bilik və bacarıqlar olmalı, IP telefoniya anlayışı olmalı
– Məsuliyyətli, komandada işləmə bacarıqlı, səbrli olmalı
Vəzifə öhdəlikləri:
– Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması;
– Notebook, kompüter, printer və şəbəkə avadanlıqları daxil olmaqla bütün cihazların quraşdırılması və proqram təminatlarının yüklənməsi, yaranan problemlərin aradan qaldırılması;
– Şəbəkə printerlərin quraşdırılması;
– Əməliyyat sistemlərinin yazılması;
– Daxil olmuş sorğuların vaxtında və düzgün həll edilməsi;
– “Hardware” və “Software” səviyyəsində texniki dəstək vermək;
– Proqram təminatlarının optimallaşdırılması və monitorinqi işlərini aparmaq (PRTG, Zabbix).
İş saatı: 5/7, saat 09:00-18:00
Müraciət qaydası: CV-nizi əmək haqqı gözləntinizi qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını “Help Desk” yazmaqla göndərə bilərsiniz.
Vakansiyalar
-
1 ay, 1 gün, 20 saat, 38 dəq
Böyük marketlər şəbəkəsi iş təcrübəsi və təhsili olmayanları işə dəvət edir
- 5 ay, 5 gün, 21 saat, 33 dəq
- 6 ay, 3 gün, 23 saat, 26 dəq
- 9 ay, 1 həftə, 1 gün, 18 saat, 11 dəq
-
9 ay, 2 həftə, 6 gün, 13 saat, 42 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır