Azerconnect sənədlərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis axtarır

İşəgötürən: Azerconnect
Vakansiya: Sənədlərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis
Son tarix: 06 avqust 2022
Funksiya: Ümumi inzibati
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 05 Avqust 2022
Sənədlərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
-Sənədləri müvafiq məlumat bazasında qeyd etmək;
-Ödəniş sənədlərini izləmək və sorğuları cavablandırmaq;
-Ödəniş qeydiyyat faylını aparmaq;
-E-qaimə və Vergi Fakturasını yoxlamaq və təsdiq / rədd etmək;
-Şirkətə aid məlumatın məxfiliyini qorumaq;
Vəzifənin tələbləri:
-Ali təhsil;
-Maliyyə ilə əlaqəli sahadə təhsil
-Sənəd dövriyyəsi, kargüzarlıq, hüquq və ya digər müvafiq sahələr üzrə anlayışlı olmaq;
-3 ildən çox iş təcrübəsi;
-Azərbaijan, Rus ve İngilis dillərində sərbəst yazma, oxuma və danışma qabiliyyəti;
-MS Ofis proqramlarını yaxşı bilmək (Outlook, Word, Excel);
-Analitik bacarıqlar
-Mükəmməl ünsiyyət və təşkilati bacarıqlar;
-Problemləri və münaqişələri həll etmək bacarığı;
-Dürüstlük;
-Müştəri yönümlü;
-Komanda işi və Əməkdaşlıq;
-Nəticə yönümlü.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
CV-nin göndərilməsi üçün link
Vakansiyalar
-
15 saat, 25 dəq
Apteklər şəbəkəsinə “Müştəri xidmətləri üzrə operator” tələb olunur (Gəncə)
-
15 saat, 37 dəq
“Nəqliyyat vasitələrinin izlənməsi üzrə mütəxəssis” tələb olunur
- 16 saat, 13 dəq
- 17 saat, 24 dəq
- 1 gün, 8 saat, 39 dəq