Azerconnect sənədlərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis axtarır

Mütəxəssis

Azerconnect


İşəgötürən: Azerconnect

Vakansiya: Sənədlərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis

Son tarix: 06 avqust 2022

Funksiya:  Ümumi inzibati
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 05 Avqust 2022

Sənədlərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

-Sənədləri müvafiq məlumat bazasında qeyd etmək;

-Ödəniş sənədlərini izləmək və sorğuları cavablandırmaq;

-Ödəniş qeydiyyat faylını aparmaq;

-E-qaimə və Vergi Fakturasını yoxlamaq və təsdiq / rədd  etmək;

-Şirkətə aid məlumatın məxfiliyini qorumaq;

Vəzifənin tələbləri:

-Ali təhsil;

-Maliyyə ilə əlaqəli sahadə təhsil

-Sənəd dövriyyəsi, kargüzarlıq, hüquq və ya digər müvafiq sahələr üzrə anlayışlı olmaq;

-3 ildən çox iş təcrübəsi;

-Azərbaijan, Rus ve İngilis dillərində sərbəst yazma, oxuma və danışma qabiliyyəti;

-MS Ofis proqramlarını yaxşı bilmək (Outlook, Word, Excel);

-Analitik bacarıqlar

-Mükəmməl ünsiyyət və təşkilati bacarıqlar;

-Problemləri və münaqişələri həll etmək bacarığı;

-Dürüstlük;

-Müştəri yönümlü;

-Komanda işi və Əməkdaşlıq;

-Nəticə yönümlü.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV-nin göndərilməsi üçün link


©️ 2022

070 231 45 70

[email protected]