Azerbaijan SuperMarket mağaza müdiri axtarır

İşəgötürən: Azerbaijan SuperMarket
Vakansiya: Mağaza müdiri
Son tarix: 01 avqust 2022
Şöbə: Əməliyyatlar Departamenti
Vəzifə öhdəlikləri:
-Mağazanın fəaliyyətini idarə və koordinasiya etmək;
-Mağazanın əməliyyat, maliyyə və hüquqi işlərinə nəzarət etmək;
-Müəssisənin fəaliyyətinə uyğun olaraq rəsmi sənədlərin, əsasnamələrin və daimi qaydaların tələblərini təmin etmək;
-İclaslarda iştirak etmək, idarəetmə orqanları və işçi heyəti arasında məlumat mübadiləsini təmin etmək, lazım gəldikdə iş yeri əməliyyatları, maliyyə, planlaşdırma və digər məsələlər haqqında hesabat vermək;
-Biznesin inkişafına töhfə vermək, biznesin inkişafını təmin etmək üçün qısa, orta və uzunmüddətli hədəflər müəyyənləşdirmək;
-Mükəmməl xidmət təklif etmək üçün brend qaydalarına uyğun olaraq xidmət standartlarının effektiv şəkildə həyata keçirilməsini təmin edin;
-Biznes proseslərinə uyğun olaraq əməliyyat standartlarında mükəmməlliyi təmin etmək;
-Qida təhlükəsizliyi standartlarına, yerli qanunlara, sağlamlıq və təhlükəsizlik tələblərinə uyğunluğu təmin etmək;
-İşçi performansının idarə edilməsi prosesinin yerində olmasını təmin etmək.
-Şirkətin siyasət və prosedurlarına əməl etmək;
-Biznes tendensiyaları və rəqiblərin fəaliyyəti ilə bağlı yenilikləri nəzarətdə saxlamaq;
-Cari tapşırıqları həll etmək, personalın öz vəzifə təlimatlarının və digər daxili normativ sənədlərin tələblərinə dəqiq yerinə yetirmələrini təşkil etmək və nəzarət etmək;
-Satış nöqtələrindən və alıcılarından daxil olan hər bir informasiyaya operativ reaksiya vermək;
-Alıcılara keyfiyyətli xidmətin təşkil olunmasına nəzarət etmək;
-Mağaza heyəti tərəfindən müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsinə nəzarət etmək;
-Mağazanın fəaliyyətinə aid hesabatların təqdim etmək;
-Mağazada xidmət standartlarının həyata keçirmək;
-Personala rəhbərlikdən alınan əmr və göstərişləri çatdırmaq və icrasına nəzarət etmək;
-Personalın daxili nizam-intizam qaydalarına əməl etmələrinə nəzarət etmək;
-Satış prosesinin təşkilində mağazanın sıravi və digər personalının işini tənzimləmək;
-Mağazanın fəaliyyətini itki və xərclərin azaldılması hesabına optimallaşdırmaq;
-Ticarət zalına lazım olan malların sifarişini formalaşdırmaq;
-Mağazanın və personalın səliqə və təmizliyinə nəzarət etmək.
Namizədə dair tələblər:
-Ali təhsil (bakalavr);
-Pərakəndə satış və müştəri xidməti mühitində 3 il və üzəri təcrübə;
-Yüksək təşkilati bacarıqlar (idarəçilik qabiliyyəti, məqsədyönlülük, yaradıcı yanaşma və s.);
-Satış texnikası və prinsiplərini bilmək;
-Alıcılara keyfiyyətli xidmət standartlarını, xidmətin təşkili metodlarını bilmək;
-İşgüzar davranış etikası;
-Analitik bacarıqlara sahib olmaq;
-Münaqişələrin həlli bacarıqları
-Məsuliyyət, dəqiqlik, inkişafa meyillilik; Əla təqdimat bacarığı
-Bacarıq və bilikləri başqaları ilə bölüşmək bacarığı;
-Şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
-Azərbaycan dillində sərbəst danışıq qabiliyyəti, İngilis dili biliyi arzu olunandı
-MS Office proqramları üzrə biliklərə sahib olmaq.
Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına “Mağaza müdiri” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Vakansiyalar
- 1 ay, 1 həftə, 4 gün, 15 saat, 18 dəq
-
1 ay, 3 həftə, 2 gün, 10 saat, 49 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 1 ay, 3 həftə, 6 gün, 18 saat, 47 dəq
- 2 ay, 1 gün, 18 saat, 37 dəq
- 2 ay, 1 gün, 18 saat, 40 dəq