Azerbaijan SuperMarket mağaza müdiri axtarır

Müdir

bravo


İşəgötürən: Azerbaijan SuperMarket

Vakansiya: Mağaza müdiri

Son tarix: 01 avqust 2022

Şöbə: Əməliyyatlar Departamenti

Vəzifə öhdəlikləri:

-Mağazanın fəaliyyətini idarə və koordinasiya etmək;

-Mağazanın əməliyyat, maliyyə və hüquqi işlərinə nəzarət etmək;

-Müəssisənin fəaliyyətinə uyğun olaraq rəsmi sənədlərin, əsasnamələrin və daimi qaydaların tələblərini təmin etmək;

-İclaslarda iştirak etmək, idarəetmə orqanları və işçi heyəti arasında məlumat mübadiləsini təmin etmək, lazım gəldikdə iş yeri əməliyyatları, maliyyə, planlaşdırma və digər məsələlər haqqında hesabat vermək;

-Biznesin inkişafına töhfə vermək, biznesin inkişafını təmin etmək üçün qısa, orta və uzunmüddətli hədəflər müəyyənləşdirmək;

-Mükəmməl xidmət təklif etmək üçün brend qaydalarına uyğun olaraq xidmət standartlarının effektiv şəkildə həyata keçirilməsini təmin edin;

-Biznes proseslərinə uyğun olaraq əməliyyat standartlarında mükəmməlliyi təmin etmək;

-Qida təhlükəsizliyi standartlarına, yerli qanunlara, sağlamlıq və təhlükəsizlik tələblərinə uyğunluğu təmin etmək;

-İşçi performansının idarə edilməsi prosesinin yerində olmasını təmin etmək.

-Şirkətin siyasət və prosedurlarına əməl etmək;

-Biznes tendensiyaları və rəqiblərin fəaliyyəti ilə bağlı yenilikləri nəzarətdə saxlamaq;

-Cari tapşırıqları həll etmək, personalın öz vəzifə təlimatlarının və digər daxili normativ sənədlərin tələblərinə dəqiq yerinə yetirmələrini təşkil etmək və nəzarət etmək;

-Satış nöqtələrindən və alıcılarından daxil olan hər bir informasiyaya operativ reaksiya vermək;

-Alıcılara keyfiyyətli xidmətin təşkil olunmasına nəzarət etmək;

-Mağaza heyəti tərəfindən müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsinə nəzarət etmək;

-Mağazanın fəaliyyətinə aid hesabatların təqdim etmək;

-Mağazada xidmət standartlarının həyata keçirmək;

-Personala rəhbərlikdən alınan əmr və göstərişləri çatdırmaq və icrasına nəzarət etmək;

-Personalın daxili nizam-intizam qaydalarına əməl etmələrinə nəzarət etmək;

-Satış prosesinin təşkilində mağazanın sıravi və digər personalının işini tənzimləmək;

-Mağazanın fəaliyyətini itki və xərclərin azaldılması hesabına optimallaşdırmaq;

-Ticarət zalına lazım olan malların sifarişini formalaşdırmaq;

-Mağazanın və personalın səliqə və təmizliyinə nəzarət etmək.

Namizədə dair tələblər:

-Ali təhsil (bakalavr);

-Pərakəndə satış və müştəri xidməti mühitində 3 il və üzəri təcrübə;

-Yüksək təşkilati bacarıqlar (idarəçilik qabiliyyəti, məqsədyönlülük, yaradıcı yanaşma və s.);

-Satış texnikası və prinsiplərini bilmək;

-Alıcılara keyfiyyətli xidmət standartlarını, xidmətin təşkili metodlarını bilmək;

-İşgüzar davranış etikası; 

-Analitik bacarıqlara sahib olmaq; 

-Münaqişələrin həlli bacarıqları

-Məsuliyyət, dəqiqlik, inkişafa meyillilik; Əla təqdimat bacarığı

-Bacarıq və bilikləri başqaları ilə bölüşmək bacarığı;

-Şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;

-Azərbaycan dillində sərbəst danışıq qabiliyyəti, İngilis dili biliyi arzu olunandı

-MS Office proqramları üzrə biliklərə sahib olmaq.

Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına “Mağaza müdiri” başlığı ilə müraciət edə bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]