Caspian Services Group ofis administratoru axtarır

Administrator

administrator 2


İşəgötürən: Caspian Services Group

Vakansiya: Ofis administratoru

Son tarix: 01 iyul 2022

Cins: Qadın

İş rejimi: Tam

İş yeri: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev prospekti 103 (Şəhərin mərkəzində ofis)

Xəritədə yeri: Ətraflı bu keçiddə.

İş şərtləri:

-Stabil iş

-AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə

-Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq müsahibə zamanı müzakirə olunacaq

-İş saatı 1-5-ci günlər 09:00-dan 17:00-a kimi, 6-ci gün 09:00-dan 15:00-a kimi.

-İstirahət: Bazar günü

-İcbari  sığorta

-Komfort iş şəraiti

-Perspektivli iş

-Mehriban kollektiv

Tələblər:

-Ali təhsil;

-Dil bilikləri: Azərbaycan/İngilis/Rus

-Kompyuter bilikləri: MC Office

-Kargüzarlıq işlərini bilmək

-E-poçtla işləmək

-İşgüzar yazışmalar

-Danışıqların təşkili 

-Ofis avadanlıqlarından sərbəst şəkildə istifadə etmək bacarığı (Printer, skaner, fax və s.) 

-Kommunikasiya bacarıqları

-Əmək intizamının yüksək olması

-Təhlükəsizlik qaydalarına əməl edilməsi

Vəzifə öhdəlikləri:

-Rəhbərlik/Menecer tərəfindən verilən tapşırığı tam və vaxtında yerinə yetiriməlidir;

-Ziyarətçilərin qarşılanması, onlara köməklik göstərilməsi və aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi.

-Telefon zənglərinin müvafiq qaydada qəbul edilməsi, yönləndirilməsi, tələb olunduqda qeydlərin aparılması və aidiyyəti şəxslərə çatdırılması.

-Karğüzarlıq işlərinin təşkil edilməsi.

-Printer, skaner, fax və digər ofis avadanlıqlarını sərbəst şəkildə istifadə etmək bacarığı və onlara mütəmadi nəzarət edilməsi.

-Faksların göndərilməsi.

-Digər şöbələr üçün müvafiq sənədlərin surətinin çıxarılması.

-İşçilərin kompyuter xidmətləri ilə təmin olunmasının təşkil edilməsi.

-Nəqliyyat vasitələri üçün etibarnamələrin hazırlanması.

-Korporativ nömrələrin koordinasiyası.

-Aylıq dəftərxana və təsərrüfat mallarının sifarişi.

-Kommunal xidməti işlərinin (elektrik, qaz, su, kanalizasiyavə s.) idarə edilməsi.

-Görüşlərin təşkil edilməsi.

-Bilet və otel sifarişləri.

-Viza üçün sənədlərin hazırlanması.

-Ofisdaxili təmizlik və səliqəyə nəzarət.

-Görülən işlər barədə hesabatlar təqdim etmək;

-Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədar digər öhdəlikləri yerinə yetirməlidir.

-Əməyin mühafizəsi və yanğından mühafizə normaları, texniki təhlükəsizlik, əmək və nizam-intizam qaydalarına riayət etməlidir.

Qeyd:

-Göstərilən  tələblərə cavab verən və şərtləri qəbul edən namizədlər öz CV-lərini (Namizədin fotosunun olması mütləqdir) elektron ünvanına göndərə bilərlər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun başlıq hissəsində (Ofis administratoru) göstərməyiniz vacibdir. Əks təqdirdə belə müraciətlilərə baxılmayacaqdır.

-İşçi işin funksiyasından asılı olaraq müvafiq sınaq müddəti nəzərə alınmaqla işə qəbul olunur; CV-yə yanlış və qeyri-düzgün məlumatlar daxil etdiyi aşkar olunan şəxslər işə götürülmürlər.

-Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq, bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Şifahi müraciətlərə (zənglərə) baxılmayacaq.

CV-nin göndərilməsi üçün e-mail: [email protected]

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]