“Princeps Legem” “Ofis Administratoru” axtarır

Administrator

pringeps


“Princeps Legem” MMC Ofis Administratoru vakansiyasını elan edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

-Müştərilərin qarşılanması

-Telefonlara cavab verilməsi

-Gündəlik ofis əməliyyatlarının və görüşlərin təşkili

-Ofis ləvazimatlarının, sənədlərin və materialların səliqəli saxlanılmasına nəzarət

-Ofis daxili ümumi satınalma işlərinin həyata keçirilməsi

-Səyahətlərin təşkil edilməsi və viza sənədlərinin hazırlanması

-Kommunal xidmətlərin idarə edilməsi

-Müştərilər üçün müqavilələrin hazırlanması

-İşəgötürənin müəyyən etdiyi və ya təyin etdiyi digər əlaqəli ofis daxili gündəlik işlərin yerinə yetirilməsi

Tələblər:

Ali təhsil

-Dillər Rus, İngilis, Türk

-MS Office üzrə biliklər

-Ünsiyyət qurma bacarığı, dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti

İşgüzar və məsuluyyətli olmalı

Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsində “Ofis Administratoru” qeyd etməklə hradmin@prlegem.com ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.


©️ 2022

070 231 45 70

[email protected]