“Princeps Legem” “Ofis Administratoru” axtarır
“Princeps Legem” MMC Ofis Administratoru vakansiyasını elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-Müştərilərin qarşılanması
-Telefonlara cavab verilməsi
-Gündəlik ofis əməliyyatlarının və görüşlərin təşkili
-Ofis ləvazimatlarının, sənədlərin və materialların səliqəli saxlanılmasına nəzarət
-Ofis daxili ümumi satınalma işlərinin həyata keçirilməsi
-Səyahətlərin təşkil edilməsi və viza sənədlərinin hazırlanması
-Kommunal xidmətlərin idarə edilməsi
-Müştərilər üçün müqavilələrin hazırlanması
-İşəgötürənin müəyyən etdiyi və ya təyin etdiyi digər əlaqəli ofis daxili gündəlik işlərin yerinə yetirilməsi
Tələblər:
Ali təhsil
-Dillər Rus, İngilis, Türk
-MS Office üzrə biliklər
-Ünsiyyət qurma bacarığı, dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti
İşgüzar və məsuluyyətli olmalı
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsində “Ofis Administratoru” qeyd etməklə hradmin@prlegem.com ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Vakansiyalar
- 2 ay, 3 gün, 23 saat, 45 dəq
- 3 ay, 2 gün, 1 saat, 38 dəq
- 6 ay, 6 gün, 20 saat, 23 dəq
-
6 ay, 2 həftə, 4 gün, 15 saat, 54 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 6 ay, 3 həftə, 1 gün, 23 saat, 52 dəq