Norm sement zavodunda yeni vakansiya

Auditor

vakansiya isvar


Norm Sement Zavodu “Daxili Audit üzrə Müdir” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edib.
 
Hesabat verdiyi/tabe olduğu vəzifə: Baş Audit İnzibatçısı

İş yeri: Əsasən Qaradağda yerləşən zavod ofisi
Əlavə olaraq həftəiçi müəyyən günləri evdən və şəhər ofisindən işləmək imkanı var
 
Tələblər:
– İqtisadi sahədə (maliyyə, mühasibatlıq, audit və s. ) ali bakalavr təhsili;
– Əlaqədar sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi;
– Baş Mütəxəssis və ya Qrup Rəhbəri vəzifələrində iş təcrübəsi mütləqdir;
– Azərbaycan və İngilis dillərini yüksək səviyyədə bilmək;
-MS Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək, SAP üzrə biliklər arzu olunandır;
-CİA, ACCA kimi beynəlxalq ixtisaslaşmalar üzrə sertifikatları olanlara ustünlük veriləcək.

Tələb olunan kompetensiyalar:
-Müştəri yönümlülük;
-Analitik düşüncə, təşəbbüskarlıq;
-Dürüstlük, obyektivlik, qərar verə bilmə;
-Effektiv kommunikasiya, mübahisələrin idarə edilməsi;
– Vaxtın düzgün idarə edilməsi, stresə dözümlülük;
–  Yenilikçilik və davamlı inkişaf;
– Əməyin mühafizəsi qaydalarından xəbərdar olma.
 
Öhdəliklər:
–   İllik Audit Planına əsasən və ya plandan kənar həyata keçirilən audit layihələrinin aparılmasını təşkil etmək və qrup rəhbəri kimi məsul olmaq;
– Daxili audit layihələrinin həyata keçirilməsi üzrə iş proqramını tərtib etmək və icrasına məsul olmaq;
-Daxili audit yoxlamalarının nəticələrinə dair işçi faylları, hesabatları və s. hazırlamaq;
-Yoxlanılan proses üzrə daxili nəzarət sisteminin adekvatlığını və effektivliyini qiymətləndirmək, rəy formalaşdırmaq və nöqsanların aradan qaldırılması istiqamətində praktik tövsiyyələr vermək;
-Audit layihələri üzrə hesabatların düzgün, keyfiyyətli və effektiv tərzdə hazırlanmasına cavabdeh olmaq;
-Daxili audit yoxlamaları zamanı mənimsəmə və saxtakarlıq risklərinin qiymətləndirilməsini aparmaq.
 
CV-ləri müraciət etdiyiniz vəzifənin adını qeyd etməklə [email protected] ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
 
Son Müraciət Tarixi: 30.11.2022


©️ 2022

070 231 45 70

[email protected]