Daxili audit tələb olunur
İşəgötürən – Amal Group
Vəzifə öhdəlikləri: (təsisçinin tabeliyində)
Şirkətin fəaliyyət istiqaməti üzrə illik audit planının, strategiyanın və praktiki audit proqramının hazırlanmasında iştirak edir;
Audit yoxlamalarının planlanması, aparılması və müvəffəqiyyətli icrasını təmin edir;
Qarşıya qoyulmuş vəzifələri tələb olunan müddət və keyfiyyət ilə həyata keçirir;
Biznes proseslərin daxili qayda, prosedur və qanunvericiliyin tələblərinə uyğun həyata keçirilməsini müəyyən edir;
Proses və strukturlar üzrə idarəetmə, risklərin idarə edilməsi və daxili nəzarət mexanizimlərinin effektivliyini təhlil edir və risklərinin qiymətləndirilməsini həyata keçirir;
Risklərin azaldılması və uyğunsuzluqların aradan qaldırılması üçün səmərəliləşdirici tövsiyələr verir;
Auditin nəticələrinə dair hesabatlar hazırlayır;
Yekunlaşmış daxili audit yoxlamaları üzrə tədbirlər planını monitorinq edir;
Daxili audit fəaliyyətinin təşkili və təkmilləşdirilməsi istiqamətində layihələrdə iştirak edir;
Özündən aşağı vəzifədə çalışan şöbə əməkdaşları tərəfindən hazırlanmış hesabat və arayışları nəzərdən keçirib rəy və təkliflər verir;
Daha az təcrübəyə malik daxili audit şöbəsin nin əməkdaşlarının inkişafında iştirak edir və onların fəaliyyətini qiymətləndirir;
Rəhbərliyin tapşırığı ilə hesabatlar və təqdimatlar hazırlayır;
Tələblər:
Ali təhsil (maliyyə, mühasibatlıq və ya iqtisadiyyat ixtisasları üzrə);
Audit, daxili nəzarət, risk idarəçiliyi sahələrində azı 3-5 il iş stajı;
Beynəlxalq Mühasibat Uçotu Standartlarını bilməsi;
Beynəlxalq Daxili Audit standartlarını bilməsi;
Risklərin idarə edilməsi haqqında biliklərə malik olması;
CİA, ACCA kimi beynəlxalq ixtisaslaşmalar üzrə sertifikatları olanlara ustünlük veriləcək;
Yüksək səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
Problemlərin həlli və audit nəticələri üzrə razılığın əldə olunması bacarığı;
Komanda daxilində fəaliyyət göstərmək və komandaya rəhbərlik etmək bacarığı;
MS Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (səlis), İngilis dili (orta), Rus dili (arzuolunandır)
Ölkədaxili ezamiyyət etmək imkanı;
İş şəraiti:
Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
İş qrafiki: 5 günlük, 09:00-18:00
Əmək haqqı müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən təyin olunacaq.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini [email protected] adresinə göndərə bilər.
Vakansiyalar
- 2 ay, 6 gün, 4 saat, 4 dəq
- 3 ay, 4 gün, 5 saat, 57 dəq
- 6 ay, 1 həftə, 2 gün, 42 dəq
-
6 ay, 2 həftə, 6 gün, 20 saat, 13 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 6 ay, 3 həftə, 4 gün, 4 saat, 11 dəq