“Princeps Legem” “Ofis Administratoru” axtarır
“Princeps Legem” MMC Ofis Administratoru vakansiyasını elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-Müştərilərin qarşılanması
-Telefonlara cavab verilməsi
-Gündəlik ofis əməliyyatlarının və görüşlərin təşkili
-Ofis ləvazimatlarının, sənədlərin və materialların səliqəli saxlanılmasına nəzarət
-Ofis daxili ümumi satınalma işlərinin həyata keçirilməsi
-Səyahətlərin təşkil edilməsi və viza sənədlərinin hazırlanması
-Kommunal xidmətlərin idarə edilməsi
-Müştərilər üçün müqavilələrin hazırlanması
-İşəgötürənin müəyyən etdiyi və ya təyin etdiyi digər əlaqəli ofis daxili gündəlik işlərin yerinə yetirilməsi
Tələblər:
Ali təhsil
-Dillər Rus, İngilis, Türk
-MS Office üzrə biliklər
-Ünsiyyət qurma bacarığı, dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti
İşgüzar və məsuluyyətli olmalı
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsində “Ofis Administratoru” qeyd etməklə hradmin@prlegem.com ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Vakansiyalar
- 2 ay, 1 həftə, 5 gün, 10 saat, 36 dəq
- 3 ay, 1 həftə, 5 gün, 12 saat, 29 dəq
- 6 ay, 2 həftə, 3 gün, 7 saat, 14 dəq
-
6 ay, 4 həftə, 1 gün, 2 saat, 45 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 7 ay, 2 gün, 10 saat, 43 dəq