Azerbaijan SuperMarket SƏTƏM və əməliyyatlar üzrə təlim aparıcısı axtarır

Əməliyyatçı

bravo


İşəgötürən: Azerbaijan SuperMarket

Vakansiya: SƏTƏM və Əməliyyatlar üzrə təlim aparıcısı

Son tarix: 30 iyul 2022

Departament: İnsan Resursları və İnzibati işlər | İstedad və bacarıqların inkişafı.

Vəzifə öhdəlikləri:    

-Mağaza vəzifələrinə aid təlim ehtiyaclarının müəyyənləşdirilməsində iştirak etmək;

-Mağaza işçiləri üçün təlim materiallarının yaradılması məqsədi ilə mağaza rəhbərliyinin bütün səviyyələri və əlaqədar şöbələrin mütəxəssisləri ilə sıx əməkdaşlıq etmək;

-Təlim sessiyalarını keçirmək, lazım olduğu təqdirdə keyfiyyətin yoxlanılması üçün mağaza və ərazi ziyarətləri etmək;

-Keçirilən təlim sessiyalarının effektivliyini yoxlamaq üçün nəzərdə tutulmuş vasitələri tətbiq etmək;

-Paylanma materialları, təlimat materialları və dərslikləri hazırlamaq, daim yeniləmək və nəzarət etmək;

-Təlim davamiyyətini təmin etmək və qeydiyyatı aparmaq;

-SƏTƏM şöbəsi ilə razılaşdırılaraq təlim materiallarını hazırlamaq və işçilərə ilkin SƏTƏM təliminin keçirilməsini təmin etmək;

-İşçilərə SƏTƏM üzrə vəzifə təlimatlarının izahı məqsədilə müvafiq növbədənkənar təlimlərin keçirilməsini təmin etmək;

-Bütün SƏTƏM təlimlərinin qanunvericiliyə uyğun formada sənədləşdirmək və saxlamaq;

-SƏTƏM üzrə təlimlərin məlumatı bazasını hər təlimdən dərhal sonra yeniləmək və sənədlərin daim əlçatan olmasını təmin etmək;

-SƏTƏM təlim materiallarının hazırlanması və SƏTƏM şöbəsi ilə razılaşdırılması;

-İllik SƏTƏM təlim planını hazırlamaq və SƏTƏM şöbəsi ilə razılaşdırmaq;

-SƏTƏM təlimləri ilə bağlı yaranmış hər hansı problem və ya təkliflər barədə SƏTƏM şöbəsinə məlumat vermək;

-Təlim prosesləri zamanı Şirkət Siyasətlərinə və Standart Əməliyyat Prosedurlarına riayət olunmasını və hər zaman əməl olunmasını təmin etmək.

Namizədə dair tələblər:

-Bakalavr dərəcəsi;

-Mükəmməl Azərbaycan dili. İngilis və Rus dilləri üzrə biliklər üstünlükdür;

-Auditoriya qarşısında çıxış etmək bacarığl;

-Təlim keçirilməsində özünə güvənmək;

-Mükəmməl təqdimat bacarığı;

-SƏTƏM təlimlərinin keçirilməsi üzrə təcrübə;

-MS Ofis proqramları biliyi: Outlook, Power Point, Word;

-Təlim materialları hazırlamaq üçün araşdırma aparmaq və tələb olunan məlumatı toplamaq bacarığı;

-Kreativlik və təşəbbüskarlıq;

-Zamanın idarəedilməsi bacarığı;

Mağaza prosesləri haqqında ilkin anlayışa sahib olmaq.

Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına “SƏTƏM və Əməliyyatlar üzrə təlim aparıcısı” başlığı ilə müraciət edə bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.


©️ 2022

070 231 45 70

[email protected]