“Prior Lizinq” şirkəti “Müştəri dəstəyi üzrə Operator” axtarır
“Prior Lizinq” şirkəti “Müştəri dəstəyi üzrə Operator” vakansiyasını elan edir.
İşin təsviri:
-Məlumat Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və kampaniya, şərtlər, məhsullar, eyni zamanda digər sualları operativ cavablandırmaq;
-Məlumat Mərkəzinə daxil olan zənglərin CRM proqramında qeydiyyatını aparmaq;
-Zərurət olduğu halda geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
-Daxil olan araşdırma və dəqiqləşdirmə müraciətlərini digər şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
-Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq;
-Müştərilərin şikayət, təkliflərinin dinləmək, həllinə yönəlmək. Ay ərzində analitik təhlilin nəticəsini rəhbərliyə təqdim etmək;
– Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək.
Namizədə dair tələblər:
– Ali təhsil
– İş təcrübəsi- minimum 1 il, Müştərilərlə iş təcrübəsi arzuolunan
– Azərbaycan, Rus dili səlis danışıq və peşəkar yazışma, İngilis dili (arzuolunnadır):
-Microsoft office proqramlarında işləmək bacarığı
– Səlis nitq və fikrin düzgün izah edilməsi, yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
– Operativlik;
– Stressədavamlılıq;
– Məsuliyyətli və səbrlilik;
– Müştəriyönümlülük;
-Təklifyönümlülük.
Səriştəliklər:
-Yüksək analitik yanaşma;
– Müştərini diqqətlə dinləyib təlabatını operativ formalaşdırmaq;
-Müraciətin operativ həlli üçün əngəl olan məqamları analiz etmək və bu barədə rəhbərliyi məlumatlandırmaq
İş şərtləri:
3+1 ( 3 gün iş, 1 gün istirahət)
Növbəli qrafik: (08.30-17.30/ 11.30-20.30)
Ünvan: Ziya Bünyadov 1965, Çinar Park Biznes Mərkəzi
Əmək haqqı: 500 AZN(net)
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Müştəri dəstəyi üzrə operator” yazmaqla öz CV-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
Vakansiyalar
- 2 ay, 4 gün, 21 saat, 14 dəq
- 3 ay, 2 gün, 23 saat, 7 dəq
- 6 ay, 1 həftə, 17 saat, 52 dəq
-
6 ay, 2 həftə, 5 gün, 13 saat, 23 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 6 ay, 3 həftə, 2 gün, 21 saat, 21 dəq