PASHA Insurance ekspertiza şöbəsinin rəhbəri axtarır

Direktor/Sədr

rəhbər


İşəgötürən: PASHA Insurance

Vakansiya: Ekspertiza şöbəsinin rəhbəri

Son tarix: 02 iyul 2022

Vəzifə və Öhdəliklər: 

-Sığorta hadisələri üzrə iddiaların tam və düzgün tənzimlənməsi prosesinə nəzarətin təmin edilməsi;

-Sığorta hadisələri barədə gündəlik məlumatların əldə edilməsi və prosesin tənzimlənməsi;

-Sığorta iddiaları prosesində mübahisə yaradan məqamlarda sığortalı və onların nümayəndələrinin qəbul edilməsi, tərəflər arasında imzalanmış müqavilə əsasında sığorta ödənişi üzrə bütün mübahisəli məqamların araşdırılaraq tənzimlənməsi;

-Qeydiyyata alınmış işlərin araşdırılması və mümkün sığorta dələduzluğu faktlarının ortaya çıxarılması prosesinə birbaşa nəzarət edilməsi;

-Şöbə əməkdaşlarının icraatında olan işlərə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi;

-Əmlaka dəyən zərərin qiymətləndirilməsinə aid sənədlərin kənar strukturlardan (avtoservislərdən, qiymətləndiricilərədən) əldə edilməsi;

-Təmir işlərinə ümumi nəzarətin həyata keçirilməsi və təmirin keyfiyyətli olmasının təşkil edilməsinə nəzarət;

-Dövlət və qeyri-dövlət qurumları ilə və həmçinin təkrarsığortaçılar ilə danışıqların aparılması;

-Sığorta hadisəsinin tənzimlənməsi prosesinin gedişində üçüncü (müstəqil) tərəfin cəlb olunmasının təşkili və yekun rəyin əldə edilməsi;

-Sığorta ödənişlərinə nəzarət edilməsi və əsassız xərclərin qarşısının alınması;

-Yekun zərərin təyin edilməsi və məlumatın departamentin müvafiq əməkdaşına ötürülməsi;

-Müştərilərin və avtoservislərin xeyrinə əsassız xərclərin qarşısının alınması;

-Departament əməkdaşlarının şöbələr arası qarşılıqlı əməkdaşlığının təşkil edilməsi və nəzarət edilməsi;

-Şöbə əməkdaşlarının vəzifə öhdəliklərinə və əmək nizam-intizamına riayət etmələrinə nəzarət edilməsi;

-Şöbə əməkdaşlarının işlərinin qiymətləndirilməsi prosesində iştirak;

-Sığorta iddialarının tənzimlənməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması və həmçinin departament əməkdaşlarının təkliflərinin rəhbərliyə təqdim edilməsi;

-Sistemin təkmilləşdirilməsi üçün irəli sürülən təkliflərə müvafiq sənədlərin hazırlanması və tətbiqinə nəzarət;

-Departamentin ümumi işində nöqsanların aradan qaldırılmasına cavabdehlik;

-Xidməti istifadəsinə verilmiş əmlakın səliqəli istifadə olunmasına məsuliyyət daşımaq;

-Birbaşa rəhbərin müvafiq tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

Biliklər:

-Ali təhsil – hüquq, iqtisadi yaxud texniki;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst istifadə etmə bacarığı, İngilis və Rus dillərinin işlək səviyyədə olması (B1);

-Mövcud qanunvericilikləri bilmək, YNH haqqında bilik, avtomobil hissələrinin bazar dəyəri, servis xidmətləri, Yol Hərəkəti Qaydaları biliyi və avtomobil mexanizmi haqqında texniki bilik;

-Şirkətdə fəaliyyətdə olan sığorta qaydaları biliyi.

Təcrübə:

-Minimum 3 il iş təcrübəsi (həmçinin müştərilər ilə minimum 3 il iş təcrübəsi). 

Bacarıqlar:

-Ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Problemlərin həlli bacarığı;

-Komanda ilə işləmək bacarığı, 

-Liderlik;

-Əməkdaşları daha yaradıcı işə təlqin etmək;

-Müştərilərlə iş üsulları biliyi.

Son müraciət tarixi: 1 iyul

Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi göndərin.

CV-nin göndərilməsi üçün e-mail: [email protected]

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]