Wentto çağrı mərkəzinin operatoru axtarır
İşəgötürən: Wentto
Vakansiya: Çağrı mərkəzinin operatoru
Son tarix: 12 oktyabr 2022
Vəzifə öhdəlikləri:
-Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək;
-Müştərilərin sorğularını operativ cavablandırmaq və ya müraciətləri uyğun şöbələrə yönləndirmək;
-Müştəriləri məhsullar və kampaniyalar haqqında dəqiq məlumatlandırmaq ;
-Müştəri məmnuniyyətinin davamlılığını qorumaq üçün onların tələb və şikayətlərini dinləmək;
-Məlumatların şirkətin CRM bazasına daxil etmək;
-Müraciətlər üzrə gündəlik hesabatların hazırlanması;
Tələblər:
-Azərbaycan dilini səlis bilməli,işin xüsusiyyətinə uyğun olaraq rus dili biliyi üstünlükdür;
-Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;
-Yaxşı ünsiyyət və məsuliyyət göstəriciləri önəmlidir;
-Müştərilərlə danışıq etikası.
Müraciət qaydaları:
Müraciət etmək üçün CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində – “Çağrı mərkəzinin operatoru” yazıb göndərə bilərsiniz. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Vakansiyalar
- 2 ay, 1 həftə, 3 gün, 17 saat, 51 dəq
- 3 ay, 1 həftə, 3 gün, 19 saat, 44 dəq
- 6 ay, 2 həftə, 1 gün, 14 saat, 29 dəq
-
6 ay, 3 həftə, 6 gün, 10 saat
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 7 ay, 17 saat, 58 dəq