Wentto çağrı mərkəzinin operatoru axtarır
İşəgötürən: Wentto
Vakansiya: Çağrı mərkəzinin operatoru
Son tarix: 12 oktyabr 2022
Vəzifə öhdəlikləri:
-Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək;
-Müştərilərin sorğularını operativ cavablandırmaq və ya müraciətləri uyğun şöbələrə yönləndirmək;
-Müştəriləri məhsullar və kampaniyalar haqqında dəqiq məlumatlandırmaq ;
-Müştəri məmnuniyyətinin davamlılığını qorumaq üçün onların tələb və şikayətlərini dinləmək;
-Məlumatların şirkətin CRM bazasına daxil etmək;
-Müraciətlər üzrə gündəlik hesabatların hazırlanması;
Tələblər:
-Azərbaycan dilini səlis bilməli,işin xüsusiyyətinə uyğun olaraq rus dili biliyi üstünlükdür;
-Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;
-Yaxşı ünsiyyət və məsuliyyət göstəriciləri önəmlidir;
-Müştərilərlə danışıq etikası.
Müraciət qaydaları:
Müraciət etmək üçün CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində – “Çağrı mərkəzinin operatoru” yazıb göndərə bilərsiniz. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Vakansiyalar
-
2 ay, 2 həftə, 10 saat, 48 dəq
Böyük marketlər şəbəkəsi iş təcrübəsi və təhsili olmayanları işə dəvət edir
- 6 ay, 2 həftə, 3 gün, 11 saat, 43 dəq
- 7 ay, 2 həftə, 3 gün, 13 saat, 36 dəq
- 10 ay, 3 həftə, 1 gün, 8 saat, 21 dəq
-
11 ay, 3 gün, 3 saat, 52 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır