“Millikart” “Çağrı mərkəzinin operatoru” axtarır
“Millikart” LLC “Çağrı mərkəzinin operatoru” vakansiyası elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
– Şirkətin Çağrı mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək ;
– Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
– Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
– Müraciətləri aidiyyatı olan bölmələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
– Sistem proqramlarına nəzarət etmək;
Namizədə olan tələblər:
– Çağrı mərkəzinin operatoru kimi azı 1 il iş təcrübəsi mütləqdir
– Cins : kişi
– Ali təhsilə üstünlük verilir
– Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə, ingilis dilini – “B2”, C1” səviyyəsində bilməli
– Nitqi aydın və səlis olmalı
– Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
– Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
– Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
– Microsoft Office proqramlarını bilməli
İş qrafiki: növbəli, günaşırı.
Müraciət qaydası: CV-nizi [email protected] e-poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını – “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Vakansiyalar
- 2 ay, 1 həftə, 1 saat, 1 dəq
- 3 ay, 5 gün, 2 saat, 54 dəq
- 6 ay, 1 həftə, 2 gün, 21 saat, 39 dəq
-
6 ay, 3 həftə, 17 saat, 10 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 6 ay, 3 həftə, 5 gün, 1 saat, 8 dəq