“Millikart” “Çağrı mərkəzinin operatoru” axtarır

Operator

millikart vakansiya


“Millikart” LLC “Çağrı mərkəzinin operatoru” vakansiyası elan edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

– Şirkətin Çağrı mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək ;

– Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;

– Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;

– Müraciətləri aidiyyatı olan bölmələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;

– Sistem proqramlarına nəzarət etmək;

Namizədə olan tələblər:

– Çağrı mərkəzinin operatoru kimi azı 1 il iş təcrübəsi mütləqdir

– Cins : kişi

– Ali təhsilə üstünlük verilir

– Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə, ingilis dilini – “B2”, C1” səviyyəsində bilməli

– Nitqi aydın və səlis olmalı

– Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı

– Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı

– Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı

– Microsoft Office proqramlarını bilməli

İş qrafiki: növbəli, günaşırı.

Müraciət qaydası: CV-nizi [email protected] e-poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını – “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]