“Millikart” “Çağrı mərkəzinin operatoru” axtarır
“Millikart” LLC “Çağrı mərkəzinin operatoru” vakansiyası elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
– Şirkətin Çağrı mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək ;
– Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
– Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
– Müraciətləri aidiyyatı olan bölmələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
– Sistem proqramlarına nəzarət etmək;
Namizədə olan tələblər:
– Çağrı mərkəzinin operatoru kimi azı 1 il iş təcrübəsi mütləqdir
– Cins : kişi
– Ali təhsilə üstünlük verilir
– Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə, ingilis dilini – “B2”, C1” səviyyəsində bilməli
– Nitqi aydın və səlis olmalı
– Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
– Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
– Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
– Microsoft Office proqramlarını bilməli
İş qrafiki: növbəli, günaşırı.
Müraciət qaydası: CV-nizi [email protected] e-poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını – “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Vakansiyalar
- 1 ay, 1 həftə, 16 saat, 51 dəq
- 2 ay, 5 gün, 18 saat, 44 dəq
- 5 ay, 1 həftə, 3 gün, 13 saat, 29 dəq
-
5 ay, 3 həftə, 1 gün, 9 saat
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 5 ay, 3 həftə, 5 gün, 16 saat, 58 dəq