Yelo Bank təchizat və satınalma mütəxəssisi axtarır

Mütəxəssis

tender


İşəgötürən: Yelo Bank

Vakansiya: Təchizat və satınalma mütəxəssisi

Son tarix: 08 sentyabr 2022

Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Təchizat və satınalma mütəxəssisi” vakansiyasını elan edirik.

Struktur: Təchizat və satınalma şöbəsi
Vəzifə: Mütəxəssis 
Bilavasitə tabeçiliyi: Şöbə meneceri

Vəzifə öhdəlikləri:

-Struktur bölmələrdən daxil olan satınalma sifarişlərinin vaxtında və tələb olunan keyfiyyətdə icrasını təmin etmək

-Satınalma prosesində yarana biləcək çətinliklərin / uyğunsuzluqların aradan qaldırılması və ya bu istiqamətdə işlərin koordinasiyası

-Tenderlərin təşkilində iştirak etmək

-Bazar araşdırmalarının aparılması və yeni tədarükçülərin tapılmasını təmin etmək

-Satınalma prosesində təhlükəsizliyi, keyfiyyəti və qaydalara uyğunluğunu təmin etmək

-Mövcud sifarişlər və tədarük əlaqələri haqqında araşdırma aparmaq

-Mallar, materiallar, komponentlər və ya xidmətlər üzrə müəyyən edilmiş qiymət, keyfiyyət və çatdırılma hədəflərinə uyğun olaraq satınalmanı həyata keçirtmək

-Qiymət, malların keyfiyyəti, son tarixlər, gözləntilər və s. haqqında təchizatçılarla danışıqlar aparmaq

-Malların yenilənmələri və təfərrüatları ilə bağlı təchizatçılarla sifarişçilər arasında əlaqə qurmaq

-Tədarükçülərlə müqavilələrin bağlanması, müqavilə şərtlərinin müəyyən edilməsi və müqavilə şərtləri üzrə öhdəliklərin vaxtında icra edilməsinə nəzarət edir

-Satınalma sifarişlərinin, müqavilələrin və digər lazımi sənədlərin reysterinin aparılmasını, davamlı olaraq monitorinq olunmasını təmin etmək

-Təchizat müqavilələri və sazişləri üçün risklərin idarə edilməsini həyata keçirmək

-Faydalı şərtləri təmin etmək üçün xarici və daxili satıcılarla danışıqlar aparmaq

-Təchiz olunan malların və xidmətlərin keyfiyyətinə nəzarət etmək

Tələblər:

-Ali təhsil;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili – sərbəst danışıq və yazı qabiliyyəti, Rus və İngilis dili bilənlərə üstünlük veriləcəkdir;

-Microsoft Office programları üzrə biliklər (Excel, Word, Power Point);

-Analitik təhlil bacarığı;

-Daxil bazar biliyi.

Biz Sizə nə təklif edirik:

-Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;

-Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;

-Tibbi sığorta proqramına qoşulma;

-Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.

Tələblərə cavab verdiyiniz halda, elektron poçtun “mövzu” yerinə “Procurement” qeyd etməklə mürəciət etməyiniz xahiş olunur.

CV-nin göndərilməsi üçün e-mail: [email protected]

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]