Vakansiya: Satınalma şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi tələb olunur

Mütəxəssis

tender


İşəgötürən: FMCG

Vakansiya: Satınalma Şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi

Son tarix: 05 sentyabr 2022

İş şəraiti:

Şirkətin təklifi: karyera imkanları, rəqabətqabiliyyətli kompensasiya paketi (illik əsas maaş + şirkətin siyasətinə uyğun olaraq bonuslar) & sosial paket (tibbi sığorta, limitli mobil rabitə, servis, qidalanma və s.).

İş qrafiki: 08:00-17:00, 5 gün

Ünvan: Xırdalan ş., Şamaxı şosesi.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

-satınalmaların təşkili və tənzimlənməsi, tenderlərin aparılması istiqaməti üzrə şirkətin satınalma fəaliyyətinin təşkili;

-zavodun son məhsulun istehsal prosesində zəruri olan istehsal üçün xammal, komplektləşdiricilər, ehtiyat hissələri, köməkçi materiallar, təsərrüfat ləvazimatları, tara və qablaşdırma ilə təmin olunmasına nəzarət;

-satınalmaların planlaşdırılmasının yaxşılaşdırılması və xərclərin optimallaşdırılması üçün tədbirlərin görülməsi;

-satın alınan məhsulun keyfiyyətinin yoxlanılması;

-bazarın daima araşdırılması və qiymət dinamikasının izlənilməsi;

-təchizatçılarla qarşılıqlı əlaqə və onlarla birgə fəaliyyətə nəzarət (onlardan satınalma qiymətləri, məhsulların keyfiyyəti barədə məlumat əldə edir, təchizat və ödəniş şərtlərini razılaşdırır);

-satınalmaların dəyərinin azaldılması proqramlarının və s. inkişaf etdirilməsi və həyata keçirilməsi;

-məhsul sifarişinin icrasına və məhsulun çatdırılmasına, müqavilə bağlandığı andan təchizata qədər bütün tsiklə nəzarət;

-təchizatçılarla iddia işinin aparılması;

-satın alınan məhsulun bütün müvafiq sertifikatlara malik olmasına nəzarət;

-köməkçi reyestrlərin aparılması və istənilən vaxt istənilən sorğu əsasında təqdim olunması;

-mühasibatlığa və məlumat bazasına təqdim olunacaq bütün lazımi sənədlərin aparılması;

-məhsulun satın alınması üçün ödənişin vaxtlı-vaxtında həyata keçirilməsinin təşkili və buna nəzarət;

-birbaşa rəhbərin vəzifə öhdəliklərinə aid olan şifahi və yazılı tapşırığının icrası.

Namizədlərə tələblər:

-Ali təhsil (iqtisadiyyat sahəsində arzuolunandır);

-Satınalma sahəsində ən azı 3-5 il iş təcrübəsi;

-Təcrübəli MS Office  (Word,Excel, Power Point) istifadəçisi;

-Rus, ingilis və Azərbaycan dili bilikləri mükəmməl səviyyədə.

Bilik və bacarıqlar:

-Tender prosesinin aparılması

–Danışıqların aparılması bacarığı

-Analitik təfəkkür

-Verilən tapşırıqların sürətli şəkildə həll olunması

-Planlaşdırma və prioritetləri təyin etmə bacarığı

-İnkişaf etmə istəyi

-Stressə davamlılıq  

-Ünsiyyətcillik, məsuliyyətlilik

-Çoxtapşırıqlılığa hazır olma

CV-nin göndərilməsi üçün e-mail: [email protected]


©️ 2022

070 231 45 70

[email protected]