Vakansiya: Çağrı mərkəzinə mütəxəssis tələb olunur

Mütəxəssis


İşəgötürən: Azal Club

Vakansiya: Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi

Son tarix: 20 may 2022

Namizədə tələblər:

-Təhsil:Ali 

-Azərbaycan və rus dilləri səlis, ingilis dili yaxşı səviyyədə;

Namizədə tələblər:

-Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı olmalı;

-Məsuliyyətli və təşəbbüskar olmalı;

-Diqqətli və punktual olmalı;

-Kollektivlə işləyə bilməli və özünü təkmilləşdirməli;

-MS Office proqramlarını mükəmməl bilməli;         

İş barədə məlumat:

-Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;

-Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;

 -Daxil olan zəngləri zamanında cavablandırmaq və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə və s.) ünsiyyətin qurulmasını təmin etmək;

-Müştərilər tərəfindən sosial şəbəkələrə qeyd olunan rəy və sualları cavablandırmaq;

-Görülən işlər və tapşırıqların icrası barədə günlük və həftəlik hesabatları şöbə rəhbərinə təqdim etmək;

-Xidmətdən istifadə edən müştərilərlə məmnuniyyət sorğularını aparmaq;

Əlavə məlumatlar:

-Əmək haqqı: 650-750 AZN

-İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00.

-Korporativ nömrə və danışıq balansı

-AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə

Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi” sözlərini qeyd edərək [email protected] e-ünvanına göndərsinlər.


©️ 2022

070 231 45 70

[email protected]