Vakansiya: Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis tələb olunur

Mütəxəssis


İşəgötürən: 166 Yükdaşıma və Logistika

Vakansiya: Çağrı Mərkəzi üzrə mütəxəssis

Son tarix: 06 iyun 2022

Öhdəliklər:

-Qaynar xətt vasitəsilə daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq ünsiyyətin qurulması;

-Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərin qiymətinin müştərilərə bildirilməsi;

-Sifarişin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi;

-Sifarişin qeydiyyata alınması və icrası ilə bağlı məlumatların sistemdə qeydə alınması.

Tələblər:

-Peşə və ya ali təhsil arzu olunandır;

-Sahə üzrə 1 ilə qədər iş təcrübəsi;

-Azərbaycan dilində səlis yazı və danışıq bacarığı (rus və ingilis dili bilikləri üstünlükdür);

-Bakı şəhəri və regionları üzrə ərazi biliyi;

-Dinləmə və effektiv ünsiyyət bacarığı;

-İntizamlılıq və tez öyrənmə bacarığı;

-Stressə qarşı davamlılıq.

İş şərtləri:

-İş qrafiki 6 günlük;

-Karyerada yüksəliş imkanı

Müraciət:

Namizədlər mövzu hissəsinə “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” qeyd edərək [email protected] elekton ünvanına CV formalarını göndərə bilərsiniz.

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]