Vakansiya: Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis tələb olunur
İşəgötürən: 166 Yükdaşıma və Logistika
Vakansiya: Çağrı Mərkəzi üzrə mütəxəssis
Son tarix: 06 iyun 2022
Öhdəliklər:
-Qaynar xətt vasitəsilə daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq ünsiyyətin qurulması;
-Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərin qiymətinin müştərilərə bildirilməsi;
-Sifarişin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi;
-Sifarişin qeydiyyata alınması və icrası ilə bağlı məlumatların sistemdə qeydə alınması.
Tələblər:
-Peşə və ya ali təhsil arzu olunandır;
-Sahə üzrə 1 ilə qədər iş təcrübəsi;
-Azərbaycan dilində səlis yazı və danışıq bacarığı (rus və ingilis dili bilikləri üstünlükdür);
-Bakı şəhəri və regionları üzrə ərazi biliyi;
-Dinləmə və effektiv ünsiyyət bacarığı;
-İntizamlılıq və tez öyrənmə bacarığı;
-Stressə qarşı davamlılıq.
İş şərtləri:
-İş qrafiki 6 günlük;
-Karyerada yüksəliş imkanı
Müraciət:
Namizədlər mövzu hissəsinə “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” qeyd edərək [email protected] elekton ünvanına CV formalarını göndərə bilərsiniz.
Vakansiyalar
- 2 ay, 5 gün, 17 saat, 38 dəq
- 3 ay, 3 gün, 19 saat, 31 dəq
- 6 ay, 1 həftə, 1 gün, 14 saat, 16 dəq
-
6 ay, 2 həftə, 6 gün, 9 saat, 47 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 6 ay, 3 həftə, 3 gün, 17 saat, 45 dəq