Kontakt Home işçilər axtarır

Hüquqşünas


Kontakt Home yeni vakansiyalar elan edib

1. Vakansiya: Aparıcı satınalma mütəxəssisi/Kateqoriya meneceri (Tekstil və gözəllik aksesuarları)

Son tarix: 12 may 2022

Vəzifə öhdəlikləri:

-Bazarda olan məhsulların çeşid və keyfiyyəti haqqında araşdırmaların aparılması;

-İstehlakçıların tələblərinə uyğun olaraq daim lazımı məhsul kateqoriyaları ilə şirkətin təmin edilməsi;

-Tabeçiliyində olan məhsul kateqoriyalarının qısamüddətli və uzunmüddətli inkişaf strateqiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi;

-Təchizatçılar ilə uzunmüddətli əlaqələrin qurulması;

-Müvafiq sifarişlərin verilməsi və məhsul-kateqoriya ehtiyatının (stok) planlanmasının idarə edilməsi;

-Marketinq komandası ilə əməkdaşlığın edilməsi;

-Rəqiblərin fəaliyyətlərinin daim araşdırılması və bu araşdırmaların nəticəsi olaraq yeni rəqabətqabiliyyətli strateqiyaların hazırlanması və tətbiq edilməsi;

-Məhsul kateqoriyaların genişləndirməyin yeni yollarının tapılması;

-Qısamüddətli və uzunmüddətli məhsul satış proqnozlarının və xüsusi hesabat və təhlillərin hazırlanması;

-Büdcənin idarə edilməsi və izlənməsi.

Tələblər:

-Ali təhsil;

-Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi – 3-5 il;

-Səlis Azərbaycan, Rus, İngilis dilləri biliyi;

-Kateqoriyaların idarə edilməsi sahəsində təcrübə;

-Marketinq və satış əməliyyatları və prosesləri haqqında dərin biliklər;

-Analitik düşünmə qabiliyyəti;

-Yüksək səviyyədə ünsiyyət, təqdimat və komanda ilə işləmək bacarığı;

-Böyük həcmdə məlumatların təhlilində və proqnozların verilməsində təcrübə;

-Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);

-CİPS sertifikatları arzuolunandır.

İş şəraiti:

-İş günləri: I-V günlər;

-İş saatı: 09:00-18:00;

-Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər buradan müraciət edə bilərlər.

2. Vakansiya: Aparıcı satınalma mütəxəssisi/Kateqoriya meneceri (HPC istiqaməti)

Son tarix: 12 may 2022

Vəzifə öhdəlikləri:

-Bazarda olan məhsulların çeşid və keyfiyyəti haqqında araşdırmaların aparılması;

-İstehlakçıların tələblərinə uyğun olaraq daim lazımı məhsul kateqoriyaları ilə şirkətin təmin edilməsi;

-Tabeçiliyində olan məhsul kateqoriyalarının qısamüddətli və uzunmüddətli inkişaf strateqiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi;

-Təchizatçılar ilə uzunmüddətli əlaqələrin qurulması;

-Müvafiq sifarişlərin verilməsi və məhsul-kateqoriya ehtiyatının (stok) planlanmasının idarə edilməsi;

-Marketinq komandası ilə əməkdaşlığın edilməsi;

-Rəqiblərin fəaliyyətlərinin daim araşdırılması və bu araşdırmaların nəticəsi olaraq yeni rəqabətqabiliyyətli strateqiyaların hazırlanması və tətbiq edilməsi;

-Məhsul kateqoriyaların genişləndirməyin yeni yollarının tapılması;

-Qısamüddətli və uzunmüddətli məhsul satış proqnozlarının və xüsusi hesabat və təhlillərin hazırlanması;

-Büdcənin idarə edilməsi və izlənməsi.

Tələblər:

-Ali təhsil;

-Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi – 3-5 il (supermarket şəbəkələrində təcrübə arzuolunandır);

-Səlis Azərbaycan, Rus, İngilis dilləri biliyi;

-Kateqoriyaların idarə edilməsi sahəsində təcrübə;

-Marketinq və satış əməliyyatları və prosesləri haqqında dərin biliklər;

-Analitik düşünmə qabiliyyəti;

-Yüksək səviyyədə ünsiyyət, təqdimat və komanda ilə işləmək bacarığı;

-Böyük həcmdə məlumatların təhlilində və proqnozların verilməsində təcrübə;

-Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);

-CİPS sertifikatları arzuolunandır.

İş şəraiti:

-İş günləri: I-V günlər;

-İş saatı: 09:00-18:00;

-Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər buradan müraciət edə bilərlər.

3. Vakansiya: Hüquqşünas

Son tarix: 12 may 2022

Vəzifə öhdəlikləri:

-Məhkəmələrlə işin təşkili və icra edilməsi;

-Hüquq-mühafizə orqanları ilə işin təşkili və icra edilməsi, inzibati xəta və cinayət xarakterli araşdırmaların nəzarətdə saxlanılması və mütəmadi olaraq təqib edilməsi;

-İnzibati orqanlarla işin təşkil və icra edilməsi;

-İnzibati orqanlardan daxil olan sorğuların, vəkil sorğularının, informasiya sorğularının, vətəndaş müraciətlərinin araşdırılması və vaxtında cavablandırılması;

-Müəssisənin zərər gördüyü inzibati xətalar və cinayət işlərində müəssisənin təmsil edilməsi, hüquqlarının müdafiə edilməsi;

-Zərurət olduqda vətəndaşların qəbulunun həyata keçirilməsi;

-Bəzi kateqoriya əqdlərin hazırlanması, belə əqdlərə hüquqi rəylərin verilməsi;

-Struktur və bölmələrin iş fəaliyyətində ortaya çıxan hüquqi məsələlərin qanunvercilik çərçivəsində həll edilməsi;

-Aidiyyəti məsələlərə dair hüquqi rəylərin hazırlanması, müxtəlif arayış və sənədlərə hüquqi rəy verilməsi;

-Məhkəmə və digər dövlət orqanlarına sənədlərin hazrılanması, həmin orqanlarda müəssisənin öz səlahiyyətləri çərçivəsində təmsil edilməsi;

-İşçilərdən izahatların alınması, daxili audit araşdırmasına hüquqi dəstəyin verilməsi;

-Rəhbərinin qanuni göstərişlərinin icra edilməsi, fəaliyyəti ilə bağlı tabeliyində olduğu rəhbərinə mütəmadi olaraq hesabatların verilməsi.

Tələblər:

-Ali hüquq təhsili;

-Minimum 3 il iş təcrübəsi;

-Hüquq-mühafizə orqanlarında iş təcrübəsi arzu olunandır;

-Məhkəmə təcrübəsi;

-Vətəndaşlarla işləmək bacarığı və təcrübəsi;

-İnzibati və cinayət hüquq sahələrində dərin biliklər;

-Mülki hüquq sahəsində biliklər arzu olunandır;

-Səlis Azərbaycan dili biliyi, Rus dili biliyi üstünlükdür;

-Məsuliyyətlilik, aktivlik və çeviklik;

-Hüquqi araşdırma qabiliyyəti.

İş şəraiti:

-İş günləri: I-V günlər;

-İş saatı: 09:00-18:00.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər buradan müraciət edə bilərlər.

4. Vakansiya: Satınalma üzrə mütəxəssis

 Son tarix: 12 may 2022

Vəzifə öhdəlikləri:

-Satınalma prosesinin vaxtında, prosedur və qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi;

-Bazarın təhlili, tələb olunan məhsul və xidmətlərin daxili və xarici bazarda araşdırılması;

-Ən uyğun təchizatçı və tədarükçülərin seçimi, yazışmaların və danışıqların aparılması, görüşlərin təşkil edilməsi;

-Təchizatla bağlı müqavilələrin şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;

-Alınmış məhsul və ya xidmətin keyfiyyət və logistika məsələlərinin həllinə dəstək göstərilməsi;

-Təchizatçı və tədarükçü bazasının yaradılması, təchizatçıların və tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;

-Hesabatların hazırlanması və analiz olunması.

Tələblər:

-Ali təhsil;

-Səlis Azərbaycan, Rus və İngilis dilləri biliyi;

-Microsoft Office proqramlarında yüksək səviyyədə çalışma bacarığı (Word, Excell, Outlook);

-Müvafiq sahə üzrə 1-2 il iş təcrübəsi;

-Satınalma üzrə vacib olan hüquqi biliklər;

-Xarici bazar biliyi;

-Komanda ilə işləmək bacarığı;

-Məsuliyyətlilik, dürüstlük və ünsiyyət qurma bacarığı.

İş şəraiti:

-İş günləri: I-V günlər;

-İş saatı: 09:00-18:00;

-Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər buradan müraciət edə bilərlər.

5. Vakansiya: Müştəri əlaqələri, planlama və hesab üzrə mütəxəssis

Son tarix: 12 may 2022

Vəzifə öhdəlikləri:

-Müştəri xidmətləri və Müştəri əlaqələrinin idarəedilməsi şöbələrinin günlük, həftəlik, aylıq və illik KPİ-ları üzərindən hesabatların hazırlanması;

-Çağrı mərkəzinin iş cədvəlinin qurulması;

-Bütün kanallardan daxil olan müştəri məmnuniyyəti sorğularının analiz edilməsi;

-Şikayət şöbəsinə daxil olan zənglərin analiz edilməsi;

-Rəhbərlik tərəfdən daxil olan bütün sorğuların cavablandırılması.

Tələblər:

-Ali təhsil;

-Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili biliyi arzu olunandır;

-Hesabatlar və planlama sahəsində 2 ildən artıq iş təcrübəsi;

-Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);

-Dəqiqlik, məsuliyyətlilik və dürüstlük.

-Stresə dözümlülük.

İş şəraiti:

-İş günləri: I-V günlər;

-İş saatı: 09:00-18:00.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər buradan müraciət edə bilərlər.

6. Vakansiya: Aparıcı satınalma mütəxəssisi/Kateqoriya meneceri (Kosmetika və parfümeriya)

Son tarix: 12 may 2022

Vəzifə öhdəlikləri:

-Bazarda olan məhsulların çeşid və keyfiyyəti haqqında araşdırmaların aparılması;

-İstehlakçıların tələblərinə uyğun olaraq daim lazımı məhsul kateqoriyaları ilə şirkətin təmin edilməsi;

-Tabeçiliyində olan məhsul kateqoriyalarının qısamüddətli və uzunmüddətli inkişaf strateqiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi;

-Təchizatçılar ilə uzunmüddətli əlaqələrin qurulması;

-Müvafiq sifarişlərin verilməsi və məhsul-kateqoriya ehtiyatının (stok) planlanmasının idarə edilməsi;

-Marketinq komandası ilə əməkdaşlığın edilməsi;

-Rəqiblərin fəaliyyətlərinin daim araşdırılması və bu araşdırmaların nəticəsi olaraq yeni rəqabətqabiliyyətli strateqiyaların hazırlanması və tətbiq edilməsi;

-Məhsul kateqoriyaların genişləndirməyin yeni yollarının tapılması;

-Qısamüddətli və uzunmüddətli məhsul satış proqnozlarının və xüsusi hesabat və təhlillərin hazırlanması;

-Büdcənin idarə edilməsi və izlənməsi.

Tələblər:

-Ali təhsil;

-Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi – 3-5 il;

-Səlis Azərbaycan, Rus, İngilis dilləri biliyi;

-Kateqoriyaların idarə edilməsi sahəsində təcrübə;

-Marketinq və satış əməliyyatları və prosesləri haqqında dərin biliklər;

-Analitik düşünmə qabiliyyəti;

-Yüksək səviyyədə ünsiyyət, təqdimat və komanda ilə işləmək bacarığı;

-Böyük həcmdə məlumatların təhlilində və proqnozların verilməsində təcrübə;

-Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);

-CİPS sertifikatları arzuolunandır.

İş şəraiti:

-İş günləri: I-V günlər;

-İş saatı: 09:00-18:00;

-Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər buradan müraciət edə bilərlər.

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]