Holcim Azerbaijan brendinq və sosial media üzrə mütəxəssis axtarır

Mütəxəssis


İşəgötürən: Holcim Azerbaijan

Vakansiya: Brendinq və Sosial Media üzrə Mütəxəssis

Son tarix: 29 avqust 2022

Şöbə: Kommersiya

İş vaxtı: Tam iş vaxtı

Vəzifələr:

-korporativ mediada brenddən istifadə qaydalarına riayət olunmasına nəzarət;

-Azərbaycanda brendinq tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi məqsədilə brendinq layihələrinin tətbiqi və Qrupla birgə əməkdaşlıq;

-kommersiya auditoriyasında brendin təbliği məqsədilə ünsiyyət vasitələrinin hazırlanması və tətbiqi (social media, açıqcalar, videolar, şirkəti vəsf edən büroşürlər, saytda xəbərlərin yerləşdirilməsi);

-tərəfdaş saytlarda şirkət haqqında məlumatların aktuallığına nəzarət;

-əsas mesajların və kommunikasiya hədəflərinin inkişafı (məhsul və bölmə rəhbərləri ilə birgə);

-marketinq planına müvafiq kommunikasiya planlarının və məhsul/ bölmə üçün büdcənin hazırlanması;

-oflayn və onlayn tədbirlərin həyata keçirilməsi (satış dəsti, sərgi/forumlar/ internet seminarlar/tərəfdaşların tədbirləri/ SMM təbrikləri/xəbərlər/onlayn danışmalar);

-effektivliyin təhlili, fəaliyyətin effektivliyinin kommunikasıyası;

-müntəzəm tədbirlər və layihələr üçün plan və büdcənin hazırlanması;

-təchizatçılar və kontraktorlarla işləmək (tender, ilkin qiymətləndirmə,müqavilə,yekun sənədlər),

-təbrik məqsədli tematik bayramlar/tədbirlərdə təchizatçılar və konrtaktorlalrla birgə işləmək;

-tərəfdaşlığın möhkəmləndirilməsinə yönəlmiş birgə tədbirlərin təşkili və  keçirilməsi;

-suvenirlərin seçilməsi

Tələb olunan keyfiyyətlər:

Təhsil və İş təcrübəsi:

-Ali təhsil

-İŞ TƏCRÜBƏSİ: oxşar vəzifədə 3 ildən artıq iş təcrübəsi

-KOMPÜTER BACARIĞI: MS Office bacarığı – SAP və ya ona bərabər proqram haqqında  səlist biliyin olması

-XARİCİ DİLLƏR: Azərbaycan-səlist, Upper-intermediate  səviyyəsindən aşağı olmayan İngilis dili bacarığı. Rus- sərbəst.

Bilik və bacarıqlar:

-Biznes mövzularında əsas vasitələrə sahib olmaq. Təşkilatçılıq və əlaqələndirmək bacarığı

-internet seminarlar (webinars), təqdimatlar, sərgilər;

-məhsulların, xidmətlərin, brendin və s. təbliği;

-tərəfdaşlar üçün biznes tədbirləri: konfranslar: dəyirmi masalar, iclaslar vəs;

-daxili tədbirlər (işçilər üçün: korporativ forumlar,konfranslar, istirahət və.s);

İşçi bacarmalıdır:

-Brendin/şirkətin əsas rəqabət üstünlüklərini istehlakçıya tərcümə etmək;

-Kommunikasiya strategiyasına müvafiq olaraq brendin rəqiblərindən uzaqlaşdırılmasını həyata keçirmək;

-Ən effektiv təbliğat vasitələrindən istifadə etmək və kommunikasiya kanallarını seçmək;

-İstehlakçıların brendə sadiqliyini stimullaşdırmaq;

-Şirkətin strategiyası və prioritetləri haqqında biliyə və anlayışa sahib olmaq;

-Büdcənin idarəolunması

-Xərclərin effektivliyinin qiymətləndirilməsi;

-Stimulverici və məlumat xarakterli  məqalələrin, materialların hazırlanıb yazılması;

-İnsanlara elə yanaşmağı bacarmalı ki, onları işə cəlb edib istənilən nəticəni əldə etsin

-Rəsmi və qeyri rəsmi təqdimatlar etməyi bacarmaq, auditoriyanı təqdimata cəlb edə bilmək və onları idarəetmək, auditoriyanın necə reaksiya verdiyini izləmək vəlazım olduqda materialın tədimatı tərzini dəyişmək bacarığı.

Müraciət proseduru:

Maraqlanan namizədlər CV və icra olunmuş layihələrin toplusunu ( məsələn, brendlər,kampaniyalar,vizual və ya oxşar) mövzu hissəsinə Brendinq və Sosial Media üzrə Mütəxəssis yazmaqla göndərə bilərlər. Bütün müraciətlərə baxılacaq və bərabər imkanlar veriləcək

Bütün müraciətlər təqdim edildikdən sonra nəzərdən keçiriləcək. Şirkət uyğun namizəd müəyyən edilən kimi vakansiyanı doldurmaq hüququnu özündə saxlayır. Ərizələrin yoxlanılması, nəzərdən keçirilməsi və təqdim edildikdən sonra müsahibələr aparılacaq. Şirkət müvafiq namizəd müəyyən edilən kimi vəzifəni doldurmaq və vakansiyanı bağlamaq hüququ özündə saxlayır.

Ərizələrin son qəbul tarixi: Avqust 28, 2022.

CV-nin göndərilməsi üçün e-mail: [email protected]

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]