EUROSTAR Group baş mühasib axtarır

Mühasib


İşəgötürən: EUROSTAR Group

Vakansiya: Baş mühasib

Son tarix: 02 sentyabr 2022

Namizədə tələblər:

-Maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil;

-Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək;

-Milli və beynəlxalq mühasibat uçotu standartlarını yüksək səviyyədə bilmək;

-İnkişaf etmiş rəhbərlik və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

-Detallara qarşı diqqətlilik və məsuliyyətlilik;

-Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;

-MS Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarıqları;

-MS Office və 1C 8.3 ERP proqramlarında işləmək bacarığı

-Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi: 3-5 il;

-Vergi Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və Əmək Məcəlləsi üzrə biliklərin olması;

-E-gov.az və E-taxes.gov.az portallarında sərbəst işləmə bacarığı.

-Gömrük sənədlərinin hazırlanması

-Tender kotirovka sənədlərinin hazırlanması

-Baş mühasib təcrübəsi olan şəxslərə üstünlük veriləcəkdir

İş barədə məlumat: 

-Maliyyə uçotu və Vergi uçotunun qurulması, idarə edilməsi;

-İlkin sənədlər əsasında maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil və nəzarət etmək;

-Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;

-Vergi sahəsi ilə bağlı əməliyyatlar – Vergi bəyannamələrinin hazırlanıb paketləşdirilərək Vergi orqanına təqdim edilməsi, o cümlədən:

-Mənfəət vergisi;

-Əmlak vergisi;

-Əlavədəyər vergisi;

-Ödəmə mənbəyində tutulan vergi;

-Muzdlu işlə əlaqədar vahid bəyannamə;

-Torpaq vergisi;

-DSMF hesabatlarının Vergi orqanına təqdim edilməsi;

-Mühasibat sənədlərinin tərtib olunması, saxlanılması, qorunması;

-Gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar;

-Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi;

-Əmək haqqının hesablanması;

-Bank və kassa əməliyyatları;

-Təhtəl hesab, avans hesabatının aparılmasını təmin etmək;

-Debitor və kreditorlarla qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;

-Kameral vergi məktublarının cavablandırılması

-İnternet bankinq vasitəsilə bank, kredit, ödəniş tapşırıqları, maliyyə sənədləri və əmək haqqı kartlarının müraciət edilməsi 

-Müqavilələrin,fakturaların hazırlanması

-İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı;

Əlavə məlumatlar:

-Əmək haqqı: 700 – 1000 AZN

-İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00.

-Korporativ nömrə və danışıq balansı

-Cinsi: Qadın (30–55 yaş)

-Ünvan: Sahil metrosu yaxınlığı

CV-nin göndərilməsi üçün e-mail: [email protected]

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]