Çağrı mərkəzi üzrə agent tələb olunur

Operator


“Azərbaycan Supermarket” MMC Çağrı mərkəzi üzrə agent vakansiyasını elan edib. Aşağıda pozisiya barədə daha ətraflı məlumatlarla tanış ola bilərsiniz:

Vəzifə öhdəlikləri:

– Zəng, e-mail və “Whatsapp” mesajlarının cavablandırılması
– Telefon, e-mail və “Whatsapp” vasitəsilə göndərilən müştəri sorğularına baxılması
–  Mövcud resurslardan istifadə etməklə zəruri məlumatların araşdırılması
– Müştəri şikayətlərinə baxılması və şikayətlərin həll yollarınının tapılması
–  Müştərilərə məhsul və xidmətlər haqqında məlumat vermək
–  Sistemə yeni müştəri məlumatlarının daxil edilməsi
–  Mövcud müştəri məlumatlarının yenilənməsi
-Sifarişlərin, formaların və ərizələrin emal edilməsi
– Prioritet məsələlərin müəyyən edilməsi və rəhbərliyə məruzə edilməsi
-Zənglərin müvafiq resurslara yönləndirilməsi
–  Bütün zəng məlumatlarının standart iş prosedurlarına uyğun olaraq sənədləşdirilməsi.

Namizədə dair tələblər:

– Biznesin idarə edilməsi, marketinq və ya iqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi.
–  Azərbaycan dili icbaridir, Rus və ya İngilis dillərin birində səlist ünsiyyət bacarığına malik olmaq.
-“Microsoft Office” proqramları, Outlook istifadəçisi.
– Qeyd olunan dillərdə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
-Dinləmə qabiliyyəti.
-Problemlərin təhlili və həlli bacarıqları.
– Müştəri xidmətləri/məmnuniyyətinə meyllilik.
– Təşkilati bacarıqlar.
– Detallara qarşı diqqətli.
– Komanda şəklində işləmə bacarığı.
–  Stressə davamlılıq.
– Qüsursuz və aydın nitq.

İş şəraiti:
– Növbəli iş

Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına “Çağrı mərkəzi üzrə agent” başlığı ilə müraciət edə bilər.
 
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. 

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]