“Çağrı mərkəzi operatoru” tələb olunur
İş elanını dərc edən – ENGINET
Vakansiya – Çağrı mərkəzi (Call Center) operatoru
Vəzifə öhdəlikləri:
-şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
-qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
-müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
-müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
-yeni müştəriləri telefon vasitəsilə cəlb etmək;
-şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq;
-xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qarşısını almaq üçün –
-müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək;
Namizədə verilən tələblər:
-ali təhsilə üstünlük verilir
-azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
-nitqi aydın və səlis olmalı
-fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
-müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
-məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
-MS Office proqramlarını bilməli
-İş qrafiki: növbəli, günaşırı.
Əmək haqqı: 450 AZN
Müraciət qaydası: CV-nizi elektron poçt ünvanına [email protected] , mövzu sahəsində vəzifə adını – “Çağrı mərkəzi operatoru” yazmaqla göndərə bilərsiniz.
Vakansiyalar
- 1 ay, 3 həftə, 4 gün, 15 saat, 39 dəq
- 2 ay, 3 həftə, 4 gün, 17 saat, 32 dəq
- 5 ay, 4 həftə, 2 gün, 12 saat, 17 dəq
-
6 ay, 1 həftə, 4 gün, 7 saat, 48 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 6 ay, 2 həftə, 1 gün, 15 saat, 46 dəq