Aztech and Tegeta Motors insan resursları üzrə menecer / direktor assistenti axtarır

Direktor/asistent


İşəgötürən: Aztech and Tegeta Motors

Vakansiya: İnsan Resursları üzrə menecer / Direktor assistenti

Son tarix: 29 sentyabr 2022

Namizədə tələblər:

-Ali təhsil,

-Cins: Qadın

-Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il təcrübə

-Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini bilmək;

-Elektron Hökümət Portalları ilə (EMAS, e-gov; e-sosial; İSB) işləmə bacarığı

-Microsoft Office (Word, Excel) proqramlarında sərbəst işləmək (1С 8.3 proqramında işləmə bacarığı arzuolunandır)

-Analitik düşünmə tərzi, ünsiyyətcil, təqdimat bacarığı;

-Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;

-Problemləri həll etmə bacarığı; 

-Rus və Azərbaycan dilləri yüksək səvviyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı

-İngilis dili arzu olunardır;

İşin Məzmunu:

-Şəxsi işin hazırlanması üçün tələb olunan sənədlərin toplanılması;

-Paket sənədləri hazırlayıb və qəbul olmuş işçilərə imzlatadırılması;

-Elektron hökumət portalında (EMAS) əmək müqaviləsi bildirişinin sistemə daxil edilməsi;

-İşə qəbul haqda əmrin hazırlanması;

-Müvafiq qeydiyyat kitablarında və ya kompüterdə – əmək müqavilələrin və əmrlərin qeydiyyatını aparmaq;

-Əmək kitabçalarının yazılması və müvafiq jurnalda qeydiyyatların aparılması;

-İSB elektron portalında zəruri əməliyatların vaxtında icra olunması;

-Əmək haqqı kartlarının sifariş verilməsi və əməkdaşlara təslim olunması;

-Aylıq iş vaxtının uçot tabellərini hazırlayaraq mühasibatlığa təhvil verilməsi;

-Digər əmrlərin tərtibatı və rəsmiləşdirilməsi (işdən azad, ezamiyyət, məzuniyyət, tənbeh, başqa vəzifəyə keçirmə);

-İşçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparır, məzuniyyətdən vaxtında, tərtib edilmiş qrafik üzrə istifadə edilməsinə nəzarət edir. 

-İşçilər barədə məlumat bazasının yaradılması, yenilənməsi və dəyişikliklərin daxil edilməsi;

-İşçilərin davamiyyətini gündəlik nəzarət etmək və şöbə müdirinə və rəhbərliyə davamiyyət haqda məlumat vermək;

-Vakansiyaların yerləşdirilməsi, kadrların seçilməsi və yerləşdirilməsi;

-Şəxsi işlərin arxivləşdirilməsini aparır.

-Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqları icra edir.

-Qeyd edilən bütün əməliyyatlar iki şirkət üzrə aparılır;

İş şəraiti:

-İş vaxtı: Həftə içi 1-5 gün 09:30–dan 17:30 dək;

-(nahar vaxtı 13:00 – 14:00)

-AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə

-Nahar şirkət tərəfindən verilir

-Əmək haqqı: NET 1477 AZN

-Şamaxinka və avtovağzal ərazisindən servis mövcuddur

-Korporativ nömrə

-Ünvan: Qaradağ rayonu, Səlyan şossesi 12 ci km, Şinkar holding,

CV-nin göndərilməsi üçün e-mail: [email protected]

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]