Azerconnect layihələrin idarə olunması üzrə aparıcı mütəxəssis axtarır

Mütəxəssis


İşəgötürən: Azerconnect

Vakansiya: Layihələrin idarə olunması üzrə aparıcı mütəxəssis

Son tarix: 02 iyul 2022

Funksiya: Layihə İdarəetmə Ofisi
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 01/07/ 2022

Layihələrin idarə olunması üzrə aparıcı mütəxəssis olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

Təşkilati

-Şirkətin korporativ siyasətinə, dəyərlərinə və prosedurlarına uyğunluq;

Ekspert domeni

-Təyin olunmuş layihələri əhatə dairəsi, büdcə, vaxt və keyfiyyət çərçivəsində təhvil vermək;

-Təyin olunmuş layihələrin bütün resurs tələblərini və maliyyə aspektlərini idarə etmək və hesabat vermək üçün Layihə Menecerlərinə dəstək göstərmək;

-Dəyişikliklər və risklərin proaktiv şəkildə idarə olunması;

-Layihə İdarəetmə Ofisi layihəsinin icrası metodologiyasını bütün layihələrə tətbiq etmək;

-Təyin olunmuş layihələrin və layihə ilə bağlı tapşırıqların maraqlı tərəflərini aktiv şəkildə idarə etmək və problemləri vaxtında həll etmək;

-Bütün layihə işlərinin tamamlandığından və layihə fayllarının saxlandığından əmin olmaq;

-Texniki tənzimləmələr də daxil olmaqla, yekun satınalma proseslərini koordinasiya etmək;

-Şirkət siyasətlərinə uyğun olaraq layihə təsdiqlərini koordinasiya etmək;

-Maraqlı tərəflərdən gələn sorğuları verilmiş hədəf vaxt və büdcə çərçivəsində idarə etmək;

-İcra hesabatı və irəliləmələrin izlənilməsi;

-Layihə iclasları üçün məsuliyyət daşımaq (Təqdimatları və status məlumatlarını hazırlamaq, iclas gündəliyini tərtib etmək, məlumatları paylamaq, sənədləri vaxtında yeniləmək, qeydləri göndərmək, fəaliyyət maddələrini sənədləşdirmək, qeydləri yaymaq və izləmə alətlərindən istifadə edərək müvafiq statusu yeniləmək;

-Rəhbərliyə müvafiq hesabatların hazırlanması;

-Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş vəzifələrin icrasına cavabdeh olmaq (şifahi və yazılı);

Funksional

-İdarəetmə hesabatları üçün müxtəlif Funksiyalar üzrə şöbələrin  hesabatlarının koordinasiyası və konsolidasiyası üçün cavabdehlik daşımaq;

Vəzifənin tələbləri:

-Ali təhsil;

-Layihə idarəetmə təcrübəsi (PMP və / və ya Prince 2 sertifikatı üstünlükdür)

-Telekom sənayesi üzrə anlayışın olması;

-Maliyyə, satınalma, logistika, hüquqi prinsipləri üzrə anlayışın olması;

-Telekom sənayesində 2 illik Layihə idarəetmə təcrübəsi;

-Azərbaycan və ingilis dillərini sərbəst bilmək, Rus dilini bilmək üstünlükdür;

-MS Office-in qabaqcıl istifadəçisi olmaq (xüsusilə MS Project və MS Excel və MS Visio və MS Power Point), trello (və ya digər oxşar proqramları);

-Təzyiq altında işləməyə və işləri son təhvil vermə tarixinə çatdırmağı bacarmaq;

-Məqsədlərə çatmaq üçün yüksək səviyyədə sərbəst formada işləməyi bacarmaq;

-Mübahisəli məsələləri həll etməyi bacarmaq;

-Yüksək dərəcədə çeviklik və təşəbbüslə işləməyi bacarmaq ;

-Tapşırıqları təhlil etmək və öncəlik tanımağı bacarmaq ;

-Liderlik xüsusiyyətləri;

-Yaradıcılıq;

-Özünü motivasiya edə bilmə;

-Komanda üzvü;

-İnsanlarla  ünsiyyət bacarığı;

-Mükəmməl ünsiyyət bacarığı;

-İşə məsuliyyətli yanaşma;

-Nəticə yönümlülük;

-Çoxsaylı tapşırıqların öhdəsindən gəlməyi bacarmaq;

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV-nin göndərilməsi üçün link

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]