Bank Respublika işçilər axtarır – 15 YENİ VAKANSİYA

Analitik


Bank Respublika istedadlı, motivasiyalı və satış yönümlü gəncləri şəhər və rayon filiallarına aşağıdakı vakansiyalar üzrə işə dəvət edir:

1.Vakansiya – Problemli kreditlər üzrə operator

“Bank Respublika” ASC Problemli kreditlər üzrə operator vakansiyasını elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Gecikmədə olan kredit portfelləri üzrə müştərilərlə əlaqə yaradılması;

-Problemli kredit portfelləri ilə əlaqədar zəruri hesabatların hazırlanması;

-Problemli kredit portfelləri ilə əlaqədar sənədləşmə işlərinin təşkili.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil;

– Aidiyyati sahə üzrə 6 ay iş təcrübəsi arzuolunandır;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, Rus dili yaxşı səviyyədə arzuolunandır;

– Komputer bilikləri: MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları;

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdimetmə bacarığı;

-Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr  2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində Problemli kreditlər üzrə operator qeyd edərək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

2.Vakansiya – Analitik (Problemli kreditlərin yığımı üzrə)

“Bank Respublika” ASC Problemli Kreditlərlə iş Departamentinin Təhlil və Hesabatlılıq şöbəsinə Analitik vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Problemli kredit portfelinin analizi və təhlili;

-Yığım üzrə işçi qrupu əməkdaşlarının fəaliyyəti üzrə nəticələrin qiymətləndirilməsi;

-Struktur bölmə əməkdaşlarının motivasiya sistemi üzrə müvafiq prosedurların icrası;

-Hesabatların hazırlanması.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);

-İş təcrübəsi: aidiyyatı sahə və ya kredit sahəsi üzrə arzuolunandır;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla); İngilis dili (yaxşı);

-Komputer bilikləri: Microsoft Office Programs (Word, Excel – yüksək səviyyədə);

-Analitik düşünmə və düzgün qərarvermə bacarığı;

-Yüksək səviyyədə riyazi hesablama və məlumatlar əsasında təhlil etmə bacarığı;

-Böyük həcmli məlumat bazası ilə işləmək və təqdimat bacarığı;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr 2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində Analitik (Problemli kreditlərin yığımı üzrə) qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

3.Vakansiya-Aqro və mikrokreditlər üzrə kiçik mütəxəssis (Gəncə)

“Bank Respublika” ASC Gəncə filialı üçün Aqro və mikrokreditlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiyalar elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Potensial müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;

-Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun bank məhsulunu təklif etmək;

-Bankın məhsullarının effektiv və keyfiyyətli satışı;

-Bank məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunan planı yerinə yetirmək;

-Keyfiyyətli portfel formalaşdırmaq və portfeli idarə etmək.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarəedilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);

-İş təcrübəsi: bank, müştəri xidmətləri və ya satış sahəsində təcrübə arzuolunandır;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);

-Komputer bilikləri; Microsoft Office Programs (Word, Excel);

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;

-Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı;

-Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərarvermə bacarığı;

-Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;

-Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

-Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr  2022-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində Aqro və mikrokreditlər üzrə kiçik mütəxəssis (Gəncə) şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

4.Vakansiya -Kassir (Bakı)

“Bank Respublika” ASC Bakı şəhərində yerləşən filialları üçün Kassir vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Nağd pul və digər qiymətlilərin mədaxil və məxaric edilməsi üzrə əməliyyatları həyata keçirmək;

-Nağd pul və kassa sənədlərinin vaxtında təhvil-təslim edilməsini təmin etmək;

-Qaydalara uyğun valyuta mübadiləsini həyata keçirmək;

-Dövriyyəyə yararsız pul əskinaslarının qəbul edilməsi və dəyişdirilməsini həyata keçirmək;

-Bank kartları üzrə məxaric əməliyyatlarını aparmaq.

Namizədə qarşı tələblər:

-Təhsil: (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);

-İş təcrübəsi: aidiyyatı sahə üzrə minimum 1 il;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, Rus dili arzuolunandır;

-Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;

-Dəqiqlik və vəzifə öhdəliklərinə məsuliyyətli yanaşma;

-Yüksək ünsiyyət bacarığı;

-Əzmkarlıq, düzgünlük, çalışqanlıq;

-Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini emailin mövzu hissəsində Kassir (Bakı) qeyd etməklə 11 sentyabr 2022-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

5.Vakansiya – Kassir (Qazax, Şabran)

“Bank Respublika” ASC Qazax və Şabran rayonları üzrə Kassir vəzifəsi üzrə vakansiyalar elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Nağd pul və digər qiymətlilərin mədaxil və məxaric edilməsi üzrə əməliyyatları həyata keçirmək;

-Nağd pul və kassa sənədlərinin vaxtında təhvil-təslim edilməsini təmin etmək;

-Qaydalara uyğun valyuta mübadiləsini həyata keçirmək;

-Dövriyyəyə yararsız pul əskinaslarının qəbul edilməsi və dəyişdirilməsini həyata keçirmək;

-Bank kartları üzrə məxaric əməliyyatlarını aparmaq.

Namizədə qarşı tələblər:

-Təhsil: (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);

-İş təcrübəsi: aidiyyatı sahə üzrə minimum 1 il;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, Rus dili arzuolunandır;

-Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;

-Dəqiqlik və vəzifə öhdəliklərinə məsuliyyətli yanaşma;

-Yüksək ünsiyyət bacarığı;

-Əzmkarlıq, düzgünlük, çalışqanlıq;

-Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini emailin mövzu hissəsində müvafiq olaraq aşağıdakıları qeyd etməklə 11 sentyabr  2022-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər:

Kassir (Qazax)

Kassir (Şabran)

 Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

6.Vakansiya – Keyfiyyətə nəzarət şöbəsinə mütəxəssis-baş mütəxəssis

“Bank Respublika” ASC Keyfiyyətə nəzarət şöbəsinin mütəxəssisi/baş mütəxəssisi vakansiyasını elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Bankın filiallarında çalışan əməkdaşların müştərilərə göstərdikləri xidmət prosesinin monitorinqi;

-Monitorinqlər zamanı əldə edilən məlumatlara əsaslanaraq təhlilin aparılması;

-Aparılan təhlillərlə bağlı hesabatların hazırlanması;

-Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil;

-İş təcrübəsi: Bank sahəsində (İstehlak kreditləri və əməliyyat sahəsi üzrə hüquqi və fiziki şəxslərə xidmət) 2 il iş təcrübəsi mütləqdir;

-Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri əla, ingilis dili yaxşı səviyyədə arzuolunandır;

-Komputer bilikləri: MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları;

-Təhliletmə və operativ işləmə bacarığı;

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdimetmə bacarığı;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini emailin mövzu hissəsində Keyfiyyətə nəzarət şöbəsinin mütəxəssisi/baş mütəxəssisi qeyd etməklə 11 sentyabr 2022-ci il tarixinədək HR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

7.Vakansiya – Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Bərdə, Gəncə, Tovuz, Masallı)

“Bank Respublika” ASC Bərdə, Gəncə, Tovuz və Masallı filialları üçün Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiyalar elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Potensial müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi;

-Korporativ müştərilərlə biznes görüşlərinin təşkili;

-Korporativ müştərilərdən daxil olan məlumatlara operativ reaksiyanın göstərilməsi;

-Bank və bankın məhsullarının şirkətlərdə və digər yerlərdə satışlarını təşkil etmək;

-Cəlb olunan müştərilərin qarşısında qoyulan tələblərin icrasına nəzarət;

-Biznes analizlərin aparılması.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili (arzuolunandır);

-Yüksək səviyyədə satış etmək bacarığı;

-Korporativ müştərilərlə işləmək bacarığı;

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə;

-Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı;

-Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə;

-Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşma.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr  2022-ci il tarixinədək emailin mövzu hissəsində müvafiq olaraq aşağıdakı kimi qeyd edərək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər:

-Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Bərdə)

-Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Gəncə)

-Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Tovuz)

-Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Masallı)

Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

8.Vakansiya -Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Nərimanov)

“Bank Respublika” ASC Nərimanov filialı üçün Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiyalar elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

Potensial müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi;

Korporativ müştərilərlə biznes görüşlərinin təşkili;

Korporativ müştərilərdən daxil olan məlumatlara operativ reaksiyanın göstərilməsi;

Bank və bankın məhsullarının şirkətlərdə və digər yerlərdə satışlarını təşkil etmək;

Cəlb olunan müştərilərin qarşısında qoyulan tələblərin icrasına nəzarət;

Biznes analizlərin aparılması.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili (arzuolunandır);

-Yüksək səviyyədə satış etmək bacarığı;

-Korporativ müştərilərlə işləmək bacarığı;

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə;

-Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı;

-Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr 2022-ci il tarixinədək emailin mövzu hissəsində Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Nərimanov) qeyd edərək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər: Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

9.Vakansiya – Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Qazax, Şabran)

“Bank Respublika” ASC Qazax və Şabran rayonları üzrə Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiyalar elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Potensial müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi;

-Korporativ müştərilərlə biznes görüşlərinin təşkili;

-Korporativ müştərilərdən daxil olan məlumatlara operativ reaksiyanın göstərilməsi;

-Bank və bankın məhsullarının şirkətlərdə və digər yerlərdə satışlarını təşkil etmək;

-Cəlb olunan müştərilərin qarşısında qoyulan tələblərin icrasına nəzarət;

-Biznes analizlərin aparılması.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili (arzuolunandır);

-Yüksək səviyyədə satış etmək bacarığı;

-Korporativ müştərilərlə işləmək bacarığı;

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə;

-Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr  2022-ci il tarixinədək emailin mövzu hissəsində müvafiq olaraq aşağıdakı kimi qeyd edərək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər:

Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Qazax)

Kiçik və Orta Biznes kreditləri üzrə mütəxəssis (Şabran)

Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

10.Vakansiya -Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis (Lənkəran, Masallı, Mingəçevir, Ağcabədi, Şirvan)

“Bank Respublika” ASC Lənkəran, Masallı, Mingəçevir, Şirvan, Ağcabədi filialları üçün Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiyalar elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı, dolğun məlumat və məsləhətlər vermək;

-Bankın korporativ müştərilərinə xidmət etmək;

-Hüquqi şəxslərə cari hesablar açmaq, aparmaq və bağlamaq;

-Əmanət hesabları üzrə faizlər və əmanətin ödənilməsini həyata keçirmək;

-Hesablar üzrə tələb olunan bütün əməliyyatları icra etmək;

-Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;

-Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);

-Aidiyyati sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi mütləqdir;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);

-MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;

-Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;

-Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr 2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində müvafiq olaraq aşağıdakıları qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər:

-Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis (Lənkəran)

-Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis (Masallı)

-Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis (Mingəçevir)

-Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis (Şirvan)

-Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis (Ağcabədi)

Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

11.Vakansiya -Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis (Qazax, Şabran)

“Bank Respublika” ASC Qazax və Şabran rayonları üzrə Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiyalar elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı, dolğun məlumat və məsləhətlər vermək;

-Bankın korporativ müştərilərinə xidmət etmək;

-Hüquqi şəxslərə cari hesablar açmaq, aparmaq və bağlamaq;

-Əmanət hesabları üzrə faizlər və əmanətin ödənilməsini həyata keçirmək;

-Hesablar üzrə tələb olunan bütün əməliyyatları icra etmək;

-Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;

-Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);

-Aidiyyati sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi mütləqdir;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);

-MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;

-Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;

-Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr  2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində müvafiq olaraq aşağıdakıları qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər:

-Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis (Qazax)

-Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis (Şabran)

Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

12.Vakansiya -Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis-aparıcı mütəxəssis (Bakı)

“Bank Respublika” ASC Bakı filialları üçün Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis vəzifələri üzrə vakansiyalar elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı, dolğun məlumat və məsləhətlər vermək;

-Bankın korporativ müştərilərinə xidmət etmək;

-Hüquqi şəxslərə cari hesablar açmaq, aparmaq və bağlamaq;

-Əmanət hesabları üzrə faizlər və əmanətin ödənilməsini həyata keçirmək;

-Hesablar üzrə tələb olunan bütün əməliyyatları icra etmək;

-Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;

-Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);

-Aidiyyəti sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi mütləqdir;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);

-MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;

-Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;

-Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr 2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində Korporativ bankçılıq üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Bakı) qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

13.Vakansiya -Pərakəndə bankçılıq üzrə mütəxəssis (Bakı, Sumqayıt)

“Bank Respublika” ASC Bakı və Sumqayıt şəhərində yerləşən filialları üçün Pərakəndə Bankçılıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiyalar elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Bankın fiziki şəxs müştərilərinə pərakəndə məhsul və xidmətlər haqqında dolğun, dəqiq məlumatlar ötürmək, tövsiyələr vermək və xidmət göstərmək;

-Müştərilərə cari və əmanət hesabları açmaq, hesab üzrə əməliyyatlar aparmaq və bağlamaq;

-Bank kartları, Təcili Pul köçürmələri və Bank Seyfi üzrə əməliyyatlar aparmaq;

-Pərakəndə bank məhsullarının çarpaz satışını həyata keçirmək;

-Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;

-Bankın sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək;

-Kredit müraciətlərinin qəbulu, analizi, sənədləşdirilməsi və rəsmiləşdirilməsi;

-Yeni müştərilərin cəlb olunması istiqamətində mütəmadi qaydada işin təşkili.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);

-İş təcrübəsi: aidiyyatı sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl, Rus dili bilənlərə üstünlük verilir, İngilis dili biliyi arzuolunandır;

-MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;

-Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr  2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində müvafiq olaraq aşağıdakı kimi qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər:

-Pərakəndə Bankçılıq üzrə mütəxəssis (Sumqayıt)

-Pərakəndə Bankçılıq üzrə mütəxəssis (Bakı)

Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

14.Vakansiya -Pərakəndə bankçılıq üzrə mütəxəssis (Qazax, Şabran)

“Bank Respublika” ASC Qazax və Şabran rayonları üzrə Pərakəndə Bankçılıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiyalar elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Bankın fiziki şəxs müştərilərinə pərakəndə məhsul və xidmətlər haqqında dolğun, dəqiq məlumatlar ötürmək, tövsiyələr vermək və xidmət göstərmək;

-Müştərilərə cari və əmanət hesabları açmaq, hesab üzrə əməliyyatlar aparmaq və bağlamaq;

-Bank kartları, Təcili Pul köçürmələri və Bank Seyfi üzrə əməliyyatlar aparmaq;

-Pərakəndə bank məhsullarının çarpaz satışını həyata keçirmək;

-Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;

-Bankın sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək;

-Kredit müraciətlərinin qəbulu, analizi, sənədləşdirilməsi və rəsmiləşdirilməsi;

-Yeni müştərilərin cəlb olunması istiqamətində mütəmadi qaydada işin təşkili.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);

-İş təcrübəsi: aidiyyatı sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi mütləqdir;

-Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl, Rus dili bilənlərə üstünlük verilir, İngilis dili biliyi arzuolunandır;

-MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər;

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;

-Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;

Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr  2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində müvafiq olaraq aşağıdakıları qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər:

-Pərakəndə Bankçılıq üzrə mütəxəssis (Qazax)

-Pərakəndə Bankçılıq üzrə mütəxəssis (Şabran)

 Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

15.Vakansiya- Xidmətlər üzrə məsləhətçi (Reception) – Bakı

“Bank Respublika” ASC Bakı filialları üçün Xidmətlər üzrə məsləhətçi (Reception) vakansiyasını elan edir.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

-Ofisə müraciət edən müştərilərin qarşılanması, salamlanması, istiqamətləndirilməsi;

-Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında məlumatların verilməsi;

-Müştərilər arasında aparılan sorğularda iştirak;

-Bankomat, terminallarda ödəniş zamanı müştərilərə köməklik göstərmək.

Namizədə qarşı tələblər:

-Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarə edilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);

-İş təcrübəsi: Müştəri xidmətləri üzrə təcrübə arzuolunandır;

-Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri əla, İngilis dili orta səviyyədə arzuolunandır;

-Komputer bilikləri: Microsoft Office Programs (Word, Excel);

-Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;

-Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;

-Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 11 sentyabr 2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində Xidmətlər üzrə məsləhətçi (Reception) – Bakı qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]