Topdansatış şirkətinə “Brend meneceri” tələb olunur

Menecer


“Şam-Fi” şirkətinin Marketing departamentində Pınar brendinə “Brand Managar” vəzifəsi üzrə vakansiya aktivdir. 
Vəzifə öhdəlikləri:
 
–         Şirkətin inkişaf istiqamətini müəyyən etmək üçün mövcud portfelin daimi analizi – brendlər üzrə məbləğ, həcm, gəlirlilik, kq dəyəri, gəlirlilik faizi, nöqtə və sku başına satış
–         Sku bazinda brendlər üzrə portfelin kvartallıq optimizasiyası – sku üzrə üzrə məbləğ, həcm, gəlirlilik, kq dəyəri, gəlirlilik faizi, nöqtə başına satış
–         Kateqoriyalar üzrə bazar paylarının çıxarılması, prioritet kateqoriyaların və böyümə imkanlarının müəyyən edilməsi 
–         Ehtiyac yarandığı zaman seçilmiş kateqoriyalar üzrə istehlakçı araşdırmasının keçirilməsi, consumer insight-ların, istehlak üçün baryerlərin və triqqerlərin müəyyən edilməsi
–         Satış, satınalma və maliyyə departamentləri ilə yeni çeşid və brendlər üçün qiymət əmələgəlmə prosesində iştirak və qiymət strategiyasının müəyyən edilməsi
–         İstehsalçilarla brendlərin inkişaf planı və marketinq büdcəsi üzrə danışıqların aparılması
–         Kateqoriya və brend strategiyaların və icra planlarının hazırlanması və icra edilməsi
–         Brend planların icrası üçün 3-cü tərəflərlə iş: media, kreativ, btl, dijital, pr, çap agentliklərilə işlərin qurulmasi, idarə edilməsi
–         İllik və aylıq brend satış planlarının hazırlanması və satışla birlikdə təsdiqlənməsi 
–         Yeni çeşidlərin və brendlərin gətirilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması
–         Brend plana əsasən promo planın hazırlanması  
–         Brendlər üzrə satış kanallarının müəyyən edilməsi
–         Brendlər üzrə planoqramlarin müəyyən edilməsi
–         Yeni brendlərin bazara girişi zamanı market tipərinə görə satış paketinin müəyyən edilməsi
–         Brendlər üzrə posm-ların, treyd avadanlıqlarının hazırlanması və satış nöqtələrində yerləşməsinə cavabdehlik
–         Ayliq əsasda brend plana əsasən və ya ehtiyac yarandıqda promo kampaniyaların hazırlanması, icrasına nəzarət
–         Kampaniyaların effektivliyi analizinin aparılması
–         Aylıq və illik marketinq büdcələrin brend pnl-nə təsirini nəzərə alaraq idarə edilməsi və marketinq xərcləmə hədəfinə cavabdehlik
 
Namizəd üçün tələblər:
 
–          Ali təhsil – Marketinq sahəsində arzuolunandır
–         Dil bilikləri-  Azərbaycan və rus – səlis, ingilis – yaxşı
–         MC Offise – yaxşı səviyyədə (excel, powerpoint)
–         İş təcrübəsi – 1-3 il FMCG marketinq sahəsində təcrübə, qida sektorunda təcrübə arzuolunandır
–         Düşüncə tərzi və məsələlərə yanaşma tərzi: analitik, kreativ, strateji
Əmək şəraiti:
 
– Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
– Həftəlik 5 iş günü (saat: 09:00-18:00);
– Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən ediləcək.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-lərini mövzu yerinə Brand Managar yazaraq [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]