Azmədənistehsal MMC direktor assistenti axtarır

Köməkçi/Assistent

koməkci


İşəgötürən: Azmədənistehsal MMC

Vakansiya: Direktor Assistenti

Son tarix: 12 sentyabr 2022

Vəzifə öhdəlikləri:

-Şöbə daxilində sənədləşmə işinin aparılmasını icra edir;

-Sənədlərin göndərilməsini icra edir;

-Sənədlərin icra müddətinə nəzarət edir və Direktora məruzə edir;

-Sənədlərin surətini çıxarma, çoxaltma və elektronlaşdırma işini icra edir;

-Direktorun tapşırığı əsasında sənədlərin standart biçimlərini tərtib edir;

-Protokol, məktub, etibarnamə, qərar, əmr, arayış, ərizə, akt və digər sənədləri ehtiyac yaranarsa müxtəlif dillərə tərcümə edilməsi işində iştirak edir; 

-Kənar təşkilatlardan gələn məktubları qəbul edir, qeydiyyatını aparır, struktur bölmələrinə və ya konkret vəzifəli şəxslərə verir;

-Şirkətin baş ofisinin şöbələri və vəzifəli şəxlərinin tərtib etdiyi və kənar təşkilatlar  üçün nəzərdə tutulan  sənədlərin  göndərilməsini təşkil edir və “Xaric olan sənədlər jurnalında” qeydə alır;

-Kənar təşkilatlardan daxil olan sənədlərin qəbul edilməsini və şirkətin baş ofisinin şöbələri və vəzifəli şəxlərinə  çatdırılmasını icra edir və “Daxil olan sənədlər jurnalında” qeydə alır;

-Kənar təşkilatlara göndərilən sənədlərin kuryer və ya daxili sürücü əməkdaşlar vasitəsilə göndərilməsini təmin edir;

-Arxivə bilavasitə cavabdehlik daşıyır;

-Kargüzarlıqda başa çatmış sənədləri təşkilatın şöbə və bölmələrindən qəbul edir;

-İş nomenklaturasının işlənib hazırlanmasını icra edir, arxivə təhvil verilməsində onların formalaşmasının və rəsmiləşdirilməsinin düzgünlüyünü yoxlayır;

-Arxivə təhvil verilən  sənədlərin uçotunun təşkilini icra edir və dövryyəsinə nəzarət edir; 

-Arxivə daxil olan sənədli materialların mühafizəsini və sağlam şəraitdə (quru və səliqəli) qorunmasını təmin edir; 

-Daimi və ya müvəqqəti mühafizədə olan sənədlərin siyahıya alınmasını, eləcə də dövlət mühafizəsinə veriləcək sənədlərin və mühafizə vaxtı keçmiş sənədlərin silinməsi və məhv edilməsi aktlarını hazırlayır;

-Şöbə rəhbərlərinin yazılı müraciətləri və Direktorun yazılı icazəsi əsasında   arxivdən müvəqqəti olaraq  sənədləri verir və onların uçotunu aparır. 

Namizədə tələblər: 

-Ali təhsil

-Müvafiq sahə üzrə minimum 1-3 il iş təcrübəsi 

-Təşkilati, analitik və idarəetmə bacarıqları  

İş şərtləri: 

-5 günlük iş qrafiki 09:00-dan 17:00-a qədər

-Əmək haqqı:  Müsahibə əsasında təyin olunacaq

-İş yeri Xırdalan ərazisində yerləşir

-Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına mövzu yerinə “Direktor assistenti” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.


©️ 2022

070 231 45 70

[email protected]