Azerconnect müştəri qrupları ilə iş üzrə menecer axtarır

İşəgötürən: Azerconnect
Vakansiya: Müştəri qrupları ilə iş üzrə menecer
Son tarix: 19 oktyabr 2022
Funksiya: Rouminq və Operatorlararası Əlaqə Şöbəsi
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 13 Oktyabr 2022
Müştəri qrupları ilə iş üzrə menecer olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
-Daxil olan müştəri satış və xidmət istəklərinin idarə edilməsi; Yeni müştərilərə çevriləcək satışları həyata keçirilməsi; Yeni müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi;
-Müştərilərin məmnuniyyətini əldə etmək məqsədi ilə ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və qiymətləndirmək;
-Bazarın analiz edilməsi, bazardan məlumatlı olmaq və bazarın məlumat və yaradıcı tendensiyaları monitorinq edilməsi (əsas iştirakçıları ilə şəbəkə qurmaq, sənaye funksiyalarına və hadisələrə qoşulmaq;
-Müştəri təşkilatın qərar səlahiyyəti olan nümayəndələri ilə əlaqələr qurmaq;
-Müqavilə imzalanmasını planlaşdırmaq; Şərtlərin və müqavilə bağlanmasının müzakirələrində iştirak etmək. Müştərilərlə müqavilələrin və müvafiq sənədlərin imzalanma prosesinə rəhbərlik etmək;
-Effektiv icra prosesini təmin etmək üçün sistem və prosedurların inkişaf etdirilməsi;
-Müştəri ehtiyaclarını qarşılamaq üçün texniki heyət və digər daxili işçilərlə aparılan işlərdən məlumatlı olmaq və dəstək olmaq;
-Daxili və xarici müştərilərin sorğularını təşkil etmək və iştirak etmək;
-Şirkət xidmətlərinin və məhsullarının təkminləşdirilməsinə və davamlı inkişafına yardım etmək;
-Strategiyanin müəyyənləşdirilməsində iştirak etmək, strategiyanın inkişafı və tətbiqini həyata keçirmə;
-Proekt icraçılarının və iştirakçilarının birgə fəaliyyətini və əməkdaşlığina dəstək olma;
-Sənədlərin hazırlanması, saxlanması və yoxlanılması. Sənədlərin təmin edilməsi hüquqi, təşkilati və müqavilə siyasətinə uyğun olaraq;
-Maliyyə hesabatlarının hazırlanması məqsədi ilə təşkilatın maliyyə hesablarının hazırlanmasına cavabdeh olan mütəxəssislərlə yaxın əməkdaşlıq etmə;
-Müştəri üçün müəyyən edilmiş siyasət və prosedurlara riayət olunmasını təmin etmə;
-Satış potensialını artırmaq məqsədi ilə bütün malları təqdim edilməsinə nəzarət;
-Müştəri ilə əməkdaşlığa dair qeydlər və müştəriyə aid sənədlərin qeydiyyat;
-Ünsiyyət prosedurlarına, qaydalarına və siyasətinə riayət etmək;
-Müştəri ilə maraqlanmaq üçün əlavə səy, güc və vaxt sərf etmək;
-Əmək funksiyalarının icrasını təmin etmək məqsədi ilə birbaşa və şöbə rəhbərləri tərəfindən verilən şifahi, yazılı göstərişlərin və mövcud şirkətdaxili qaydaların icrası;
-Görülən işlərin prosedur və təlimatlara uyğun görülməsi;
-Şirkətə aid məlumatın məxfiliyinin gorunmas;
-Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanmas.
Vəzifənin tələbləri:
-Bakalavr dərəcəsi;
-Müştəri xidməti nümayəndəsi kimi müştəri dəstək təcrübəsi və ya təsdiqlənmiş təcrübə;
-Kontaktların idarə edilməsi və üstün dinləmə qabiliyyəti;
-CRM sistemləri ilə tanışlıq və təcrübə;
-Müştəri yönümlülük və fərqli xasiyyətlərə uyğunlaşma / cavab vermə qabiliyyəti;
-Əla ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
-Cox saylı tapşırıqı eyni zamanda idarə etmək bacarığı, prioritetləşdirmə və vaxtını effektiv idarə etmə bacarığı;
-Qoyulan tapşırıqların icra edilməsində və nəzarət edilməsində sərbəstlik və məsulliyyət nümayiş elətdirmək;
-Verilənlər bazası və veb-əsaslı proqramlar daxil olmaqla çoxsaylı sistemlərlə işləmək;
-Bütün ünsiyyət üsullarında peşəkarlıq;
-Effektiv təşkil etmə, birdən çox tapşırıqların idarə olunması və son təhvil vermətarixlərinə cavab vermə qabiliyyəti;
-Minimum 3-5 illik satış təcrübəsi; Telecom sahəsi üstünlük təşkil edir;
-MS Office; MS Project, Word, Outlook, Excel and PowerPoint proqramları üzrə güclü işgüzar biliklə;
-Yazılı və şifahi (təqdimatlar daxil olmaqla) mükəmməl ünsiyyət bacarıqları;
-Əla müştəri ilə əlaqə yaratmaq bacarığı;
-Güclü proqnozlaşdırma, layihənin dəyərləndirilməsi, büdcənin hazırlanması və monitorinq qabiliyyəti;
-Əla planlaşdırma və təşkilati bacarıqlar; Əla insanları idarəetmə bacarığı.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
CV-nin göndərilməsi üçün link
Vakansiyalar
- 1 ay, 1 həftə, 4 gün, 16 saat, 37 dəq
-
1 ay, 3 həftə, 2 gün, 12 saat, 8 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 1 ay, 3 həftə, 6 gün, 20 saat, 6 dəq
- 2 ay, 1 gün, 19 saat, 56 dəq
- 2 ay, 1 gün, 19 saat, 59 dəq