Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkətinə Çağrı mərkəzi meneceri tələb olunur
Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti Çağrı mərkəzi (ÇM) meneceri axtarışındadır.
Bu rolda əsas funksiyalarınız nələrdir?
-Çağrı mərkəzi işinin təşkili və təkmilləşdirilməsi
-Operatorların işinin keyfiyyətinə nəzarət
-ÇM fəaiyyəti ilə bağlı ortaya çıxa biləcək problemlərin həlli
-ÇM fəaliyyəti ilə bağlı qoyulmuş hədəflərə nail olunması
Çağrı mərkəzi meneceri hansı xüsusiyyətlərə sahib olmalıdır?
-Çağrı mərkəzi fəaliyyətləri sahəsində müvafiq sertifikat
-Çağrı mərkəzi meneceri kimi minimum 2 illik təcrübə
-Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq
Əgər yuxarıdakı funksiya və xüsusiyyətlər sizə uyğundursa, onda CV nümunəsini [email protected] email ünvanına göndərin.
Vakansiyalar
- 2 ay, 4 gün, 21 saat, 17 dəq
- 3 ay, 2 gün, 23 saat, 10 dəq
- 6 ay, 1 həftə, 17 saat, 55 dəq
-
6 ay, 2 həftə, 5 gün, 13 saat, 26 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 6 ay, 3 həftə, 2 gün, 21 saat, 24 dəq