Vakansiya: Müştəri xidmətləri üzrə operator tələb olunur (Call Center)
İşəgötürən: NBA Technologies International LLC
Vakansiya: Müştəri xidmətləri üzrə Operator (Call Center)
Son tarix: 20 iyul 2022
Tələblər:
-Azərbaycan və Rus dillərini səlis, İngilis dili arzu olunandır
-Microsoft Office (Outlook, MS Excel, Word)
-Şifahi və yazılı şəkildə ünsiyyət bacarıqları Aydın nitqə sahib olma
-Dinləmə bacarıqları
-Uyğunlaşma bacarığı və Komanda şəklində işləmək bacarığı
-Stresə qarşı dözümlülük
-İdarəetmə və problem həlletmə bacarığı
-Dürüst, punktual, diqqətli olmalı və ünsiyyət qurmağı bacarmalıdır.
Vəzifə təlimatı:
-Zəngləri cavablandırmaq
-Telefon vasitəsi ilə müştəri sorğularını idarə etmək
-Müştəri şikayətlərini idarə etmək və həll etmək
-Müştərilərə məhsul və xidmət məlumatları vermək
-Sistemə yeni müştəri məlumatlarını daxil etmək
-Mövcud müştəri məlumatlarını yeniləmək
-Əsas prioritetli məsələləri müəyyənləşdirmək və üzərində işləmək
-Daxil olan zənglərin müvafiq mənbəyə yönəltmək
-Bütün zəng məlumatlarını standart əməliyyat prosedurlarına uyğun sənədləşdirmək
Zəhmət olmasa CV -nizi fotoşəkili ilə [email protected] elektron poçt ünvanına “Call Center Operator” yazaraq göndərin. Əlaqə yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərlə aparılacaq.
Vakansiyalar
- 2 ay, 2 gün, 22 saat, 53 dəq
- 3 ay, 1 gün, 46 dəq
- 6 ay, 5 gün, 19 saat, 31 dəq
-
6 ay, 2 həftə, 3 gün, 15 saat, 2 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 6 ay, 3 həftə, 23 saat