PashaPay müştəri əlaqələri üzrə təmsilçi axtarır (Call Center)
İşəgötürən: PashaPay
Vakansiya: Müştəri əlaqələri üzrə təmsilçi (Call Center)
Son tarix: 09 iyul 2022
Öhdəliklər:
-Məlumat mərkəzinə daxil olan zəngləri cavablandırmaq, qeydiyyatını aparmaq və həlli yolunda müvafiq tədbirlər görmək
-Müştərilərə zəng edərək cari kampaniyalar haqqında məlumat vermək
-Müştəri müraciətlərinə əsasən ödənişlərlə bağlı əməliyyatları aparmaq və s.
Tələblər:
-Ali təhsil
-Stresadavamlılıq
-Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı
-Dəqiqlik, operativlik, analitik düşüncə
-Fərdi və komanda tərkibində işləmə bacarığı
-Fikirlərini aydın izahetmə qabiliyyəti
-İş təcrübəsi tələb olunmur
-Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili, İngilis dili arzu olunandır
-MS Office proqramları, Internet browser-ləri
Xüsusi tələblər:
-Danışıq və eşitmə qüsuru olmayan
İş rejimi:
-Tam ştat, növbəli
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər CV-lərini “Müştəri əlaqələri üzrə təmsilçi (call Center)” başlığı ilə [email protected] elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Vakansiyalar
-
2 ay, 2 həftə, 2 gün, 11 saat, 55 dəq
Böyük marketlər şəbəkəsi iş təcrübəsi və təhsili olmayanları işə dəvət edir
- 6 ay, 2 həftə, 5 gün, 12 saat, 50 dəq
- 7 ay, 2 həftə, 5 gün, 14 saat, 43 dəq
- 10 ay, 3 həftə, 3 gün, 9 saat, 28 dəq
-
11 ay, 5 gün, 4 saat, 59 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır