Təmizlik şöbəsi menecerinin köməkçisi axtarılır
İşəgötürən – Gabala Hospitality Group
Vakansiya – Təmizlik şöbəsi menecerinin köməkçisi
Vəzi̇fə Öhdəli̇kləri̇:
-Təmizlik şöbəsinin daxili əməliyyatlarını plana uyğun idarə etmək və şöbəyə dair təlimatların hazırlanması və yenilənməsi üçün Təmizlik şöbəsinin menecerinə yardım etmək.
-Qeydiyyat zamanı otaqların qonaqlar üçün hazır olmasını təmin etmək üçün digər şöbələrlə əlaqələrin optimal və tam işlək olmasını yoxlamaq üçün müvafiq sistemləri idarə etmək.
-Müştərilər otağa daxil olana kimi müvafiq ayrılmış otaqları tam satışa hazır hala gətirmək.
-Müştərilər otağı tərk etdikdən sonra təmir və ya digər məsələlərlə bağlı hər hansı problemi həll etmək üçün müvafiq şöbələrə məlumat vermək.
-Kommunikasiya üzrə qeydiyyat jurnallarını oxumaq və yeniləmək.
-Aylıq fəaliyyət hesabatlarını tərtib etmək.
-Avadanlıqların texniki xidmətinə dair hesabatlar və qeydiyyat sənədlərini idarə etmək.
-Qonaqlar və həmkarlarla qarşılıqlı anlaşma şəraitində çalışmaq və normal iş münasibətlərini qoruyub saxlamaq.
-Təmizlik şöbəsi üçün tələb olunduqda zəruri sayılan ləvazimatların ehtiyatı və ehtiyaclar barədə Təmizlik şöbəsinin menecerinə xəbər vermək.
-Müntəzəm olaraq otaqların yoxlanılmasını həyata keçirmək və təmizlik standartlarının hər zaman qorunub saxlanılmasını təmin etmək.
-Qonaqlara nöqsanlı və ya çirkli otaqların verilməməsini təmin etmək.
-Əsas diqqəti hotelin ümumi uğuruna və otel qonaqlarının məmnunluğuna yönəltməklə, idarəetmə heyəti ilə dəstəkləyici və çevik formada sıx fəaliyyət göstərmək.
-Şöbədaxili təlimçilərə dəstək olmaq və daimi olaraq əməkdaşları daxili təlimlərə cəlb etmək.
-Əməkdaşları yaradıcı və novator olmağa təşviq etmək, şöbənin və mehmanxananın müvəffəqiyyət qazanması üçün onları stimullaşdırmaq.
Tələb Olunan Bi̇li̇k, Bacariq Və Təcrübə:
-Azərbaycan dili – əla, İngilis dili- yaxşı
-Qeyd edilən sahə üzrə 3 il və ya daha çox iş təcrübəsi
-200 və ya daha çox otaq nömrəsi olan mehmanxanalarda müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi
-Kompüter və ofis texnikasından yaxşı istifadə bacarığı(Opera PMS,Fidelio,MS Excel)
-Orta ixtisas və ya daha yüksək təhsil
-Xoş görünüşlü, gülərüz, detallara fokuslu, pozitiv,vaxtı idarə etmək, konfliktləri həll etmək, mövcud problemin həllini yerində tapmaq
-Stressə davamlı olmaq, təzyiq altında effektiv işləmək bacarığı
-Qeyd: İş yeri Qəbələ şəhərində yerləşir.
Maraqlanan xanım və bəy namizədlərdən öz CV-ni Word və ya pdf formatında mövzu hissəsində İşin adı (Təmizlik şöbəsi menecerinin köməkçisi) göstərilməklə elektron [email protected] poçtuna göndərmələri xahiş olunur
Yalnız tələblərə uyğun hesab edilən namizədlərlə əlaqə salanılacaq.
Elanın bitmə tarixi – 12.11.2022
Vakansiyalar
- 2 ay, 4 gün, 13 saat, 27 dəq
- 3 ay, 2 gün, 15 saat, 20 dəq
- 6 ay, 1 həftə, 10 saat, 5 dəq
-
6 ay, 2 həftə, 5 gün, 5 saat, 36 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 6 ay, 3 həftə, 2 gün, 13 saat, 34 dəq