Azerbaijan SuperMarket çağrı mərkəzi üzrə agent axtarır

Digər

bravo


İşəgötürən: Azerbaijan SuperMarket

Vakansiya: Çağrı mərkəzi üzrə Agent

Son tarix: 07 avqust 2022

Şöbə: Müştəri münasibətlərinin idarə olunması və Data analitikası şöbəsi
Yerləşmə: Baş Ofis.

Vəzifə öhdəlikləri:    

-Zəng, e-mail və “Whatsapp” mesajlarının cavablandırılması 

-Telefon, e-mail və “Whatsapp” vasitəsilə göndərilən müştəri sorğularına baxılması 

-Mövcud resurslardan istifadə etməklə zəruri məlumatların araşdırılması

-Müştəri şikayətlərinə baxılması və şikayətlərin həll yollarınının tapılması

-Müştərilərə məhsul və xidmətlər haqqında məlumat vermək

-Sistemə yeni müştəri məlumatlarının daxil edilməsi

-Mövcud müştəri məlumatlarının yenilənməsi 

-Sifarişlərin, formaların və ərizələrin emal edilməsi

-Prioritet məsələlərin müəyyən edilməsi və rəhbərliyə məruzə edilməsi

-Zənglərin müvafiq resurslara yönləndirilməsi

-Bütün zəng məlumatlarının standart iş prosedurlarına uyğun olaraq sənədləşdirilməsi

Namizədə dair tələblər:

-Biznesin idarə edilməsi, marketinq və ya iqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi. 

-Azərbaycan və Rus dilləri icbaridir, ingilis dili üstünlük sayılır. 

-“Microsoft Office” proqramları, Outlook istifadəçisi. 

-Qeyd olunan dillərdə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları. 

-Dinləmə qabiliyyəti. 

-Problemlərin təhlili və həlli bacarıqları. 

-Müştəri xidmətləri/məmnuniyyətinə meyllilik. 

-Təşkilati bacarıqlar.

-Detallara qarşı diqqətli. 

-Komanda şəklində işləmə bacarığı. 

-Stressə davamlılıq. 

-Qüsursuz və aydın nitq. 

İş şəraiti: Növbəli iş.

Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına “Çağrı mərkəzi üzrə Agent” başlığı ilə müraciət edə bilər.

Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.


©️ 2022

070 231 45 70

[email protected]a.az