Yapi Kredi Bank telefon mərkəzinin işçisi axtarır (call center)
İşəgötürən: Yapi Kredi Bank
Vakansiya: Telefon mərkəzinin işçisi (call center)
Son tarix: 29 oktyabr 2022
Tələblər:
-Ali təhsil;
-Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində səlis danışıq bacarığı;
-Düzgün diksiya;
-Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı;
-Komanda tərkibində işləmə bacarığı;
-Növbəli iş saatı ilə (axşam, gecə saatları daxil) işləmə;
-Dəqiqlik və operativlik;
-Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.
Əsas iş funksiyaları:
-Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru məlumatlandırmaq;
-Müştəri şikayətlərini həll etmək;
-Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanıtımını həyata keçirmək;
-Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.
Qeyd: Rus və İngilis dili zəif olan namizədlərin müraciət etməmələri xahiş olunur.
CV-lərinizi email ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.
CV-nin göndərilməsi üçün e-mail: [email protected]
Vakansiyalar
-
2 ay, 2 həftə, 4 gün, 11 saat, 49 dəq
Böyük marketlər şəbəkəsi iş təcrübəsi və təhsili olmayanları işə dəvət edir
- 6 ay, 3 həftə, 12 saat, 44 dəq
- 7 ay, 3 həftə, 14 saat, 37 dəq
- 10 ay, 3 həftə, 5 gün, 9 saat, 22 dəq
-
11 ay, 1 həftə, 4 saat, 53 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır