Yapi Kredi Bank telefon mərkəzinin işçisi axtarır (call center)
İşəgötürən: Yapi Kredi Bank
Vakansiya: Telefon mərkəzinin işçisi (call center)
Son tarix: 29 oktyabr 2022
Tələblər:
-Ali təhsil;
-Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində səlis danışıq bacarığı;
-Düzgün diksiya;
-Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı;
-Komanda tərkibində işləmə bacarığı;
-Növbəli iş saatı ilə (axşam, gecə saatları daxil) işləmə;
-Dəqiqlik və operativlik;
-Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.
Əsas iş funksiyaları:
-Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru məlumatlandırmaq;
-Müştəri şikayətlərini həll etmək;
-Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanıtımını həyata keçirmək;
-Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.
Qeyd: Rus və İngilis dili zəif olan namizədlərin müraciət etməmələri xahiş olunur.
CV-lərinizi email ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.
CV-nin göndərilməsi üçün e-mail: [email protected]
Vakansiyalar
- 1 ay, 4 həftə, 5 saat, 1 dəq
- 2 ay, 4 həftə, 6 saat, 54 dəq
- 6 ay, 2 gün, 1 saat, 39 dəq
-
6 ay, 1 həftə, 6 gün, 21 saat, 10 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 6 ay, 2 həftə, 4 gün, 5 saat, 8 dəq