Vakansiya: Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi tələb olunur

Mütəxəssis


İşəgötürən: eManat

Vakansiya: Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center)

Son tarix: 15 may 2022

Vəzifə öhdəlikləri:

-Daxil olan şikayətlərin qəbulu, onların işlənməsi və informasiyanın digər müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;

-Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi provayderlər haqqında maksimum informasiyaya və həmçinin müştərilərdə sual doğura biləcək, informasiyaya malik olmaq;.

-Sorğuların düzgün ( qəbul olunmuş təlimatlara)  işlənilməsi.

-Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq;

-Ünsiyyətçil və səbrli olma bacarığı;

-Tələb olunan hesabatları hazırlamaq (şöbə rəhbərinin fərdi tapşırığı əsasında);

-Müraciətlərə əsasən bəzi provayderlərlə (səlahiyyət çərçivəsində) əlaqə saxlamaq və problemin tez bir zamanda həllinə nail olmaq;

-Şöbənin digər əməkdaşlarının işdə olmadığı vaxtlarda (nahar fasiləsi, məzuniyyət, ezamiyyət, xəstəlik və digər hallarda) onları əvəz etmək.

Namizədə qoyulan tələblər:

-Bəy namizədlər

-Ali təhsilli

-Dil Bilikləri – Azərbaycan dili (ana dili)  rus dili (əla)

-MS office proqramları

-Nitqində qüsur olmamalı;

-Veriləcək proqram təminatı ilə işləmə bacarığı ;

-Verilən tapşırığa adaptasiya olma bacarığı;

-Kollektivə uyğunlaşma bacarığı.

İş şəraiti: 

-Ofis daxili;

-İş rejimi həftənin 6 günü

-İş saatları növbəli (09:00-18:00,17:00-23:00)

-Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;

-Tibbi sığorta təminatının verilməsi;

-Nahar təminatının qarşılanması.

Maraqlananlardan xahiş olunur öz CV-lərinizi [email protected] email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaq. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi” yazılmalıdır.

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]