Vakansiya: Çağrı mərkəzinə operator tələb olunur

Operator


İşəgötürən: ENGINET

Vakansiya: Çağrı Mərkəzi Operatoru

Son tarix: 02 iyul 2022

Vəzifə öhdəlikləri:

-şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;

-qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;

-müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;

-müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;

-yeni müştəriləri telefon vasitəsilə cəlb etmək;

-şirkətlə müştəri arasında düzgün  koordinasiya yaratmaq;

-xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək;

-vəzifə təlimatında qeyd edilən digər öhdəlikləri yerinə yetirmək.

Namizədə verilən tələblər:

-ali təhsilə üstünlük verilir

-azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli

-nitqi aydın və səlis olmalı

-fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı 

-müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı 

-məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı

-MS Office proqramlarını bilməli

İş qrafiki: növbəli, günaşırı.

Müraciət qaydası:  CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını – “Çağrı mərkəzi operatoru” yazmaqla göndərə bilərsiniz.

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]