SƏTƏM təminat və uyğunluq üzrə qrup rəhbəri axtarılır

Direktor/Sədr

socarpolymer


“SOCAR Polymer” SƏTƏM təminat və uyğunluq üzrə qrup rəhbəri vakansiyasını elan edib

İş yeri – Sumqayıt

İŞİN XÜLASƏSİ:

Bu vəzifə SƏTƏM idarəetmə sisteminin hazırlanması, tətbiqinə köməklik və dövri auditdən məsuldur. Bu vəzifəyə SƏTƏM vəzifəsi, əmr, prosedur, təlimat, məlumat, hesabatlar və digər tətbiq olunan sənədlərin hazırlanması, onların müvafiq orqan tərəfindən təsdiq edilməsinin təşkili və onların düzgün tətbiq edilməsinə nəzarət daxildir.

VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

-SƏTƏM və digər müvafiq sənədlər sahəsində səlahiyyətlər, əmr, prosedur, təlimatlar, məlumatlar, hesabatlar və digər müvafiq sənədlər hazırlayır, onların müvafiq orqan tərəfindən təsdiqlənməsini əlaqələndirir və onların düzgün tətbiqinə nəzarət edir.

-Əməyin mühafizəsi, işçilərin saglamlıgının təmin edilməsı, ətraf mühitin qorunması üzrə işlərin təşkili, idarə edilməsi və təkmilləşdirilməsində iştirak edir;

-Sağlamlıq, əmək və ətraf mühit üçün SƏTƏM fəaliyyətlərini qiymətləndirir, işçiləri prosedurla işləməyə yönəldir və nəticələr barədə dərhal rəhbərinə məlumat verir.

-Prosedur, Təlimat və Cəmiyyətdə SƏTƏM üzrə mövcud tətbiq edilən digər sənədlərin Azərbaycan Respublikası Qanunvericilik və normativ  aktların, əməyin mühafizəsi standartlarının tələblərinə uygunluğun təmin edir;

-Cari və perspektiv audit cədvəllərinə uyğun olaraq sağlamlıq, təhlükəsizlik və ətraf mühitin mühafizəsi tədbirlərinin tərtib edilməsi, həyata keçirilməsi və həyata keçirilməsində iştirak.

-Cəmiyyətdə mövcud olan Prosedur, Təlimat və digər SƏTƏM sənədlərinin tələb olunduğu kimi yenilənməsini təmin edir.

-SƏTƏM üzrə təlim proqramlarının hazırlanmasında iştirak edir

-Podratçılarda Şirkətin sağlamlıq, təhlükəsizlik və ətraf mühit tələblərinə uyğunluq yoxlamaları və uyğunluğunu həyata keçirin, həmçinin birbaşa rəhbərə rəy bildirir.

-Birbaşa rəhbərinin göstərişlərinə vaxtında və keyfiyyətlə əməl etmək;

-Lazım olan SƏTƏM idarəetmə sistemi sənədlərini planlaşdırır və hazırlayır, məsələn:  prosedurlar, planlar və s.

-Daxili yoxlamalar aparır.

TƏLƏBLƏR

-SƏTƏM idarəetmə sisteminin tətbiqi üçün sənədlərin hazırlanması

-Daxili auditin aparılmasına cavabdehdir.

-SƏTƏM statistikasını saxlamaq, hərəkətləri, qeydləri izləmək üçün sistemin hazırlanmasına və yoxlanılmasına cavabdehdir.

-Hökumətin tələblərini təhlil etmək və onun düzgün yerinə yetirilməsi barədə məsləhət vermək;

-SƏTƏM komandasına yerli SƏTƏM tələbləri barədə təlimat vermək

-Müstəqil işləmək və təyin olunmuş məsuliyyət sahələrində əsas funksiyaları yerinə yetirmək bacarığı

-Şirkətin Milli və Beynəlxalq standart və tələblərinə əsaslanan SƏTƏM sənədlərinin hazırlanması

-Daxili audit aparmaq bacarığı

-SƏTƏM problemləri ilə bağlı məsləhət vermək bacarığı.

-SƏTƏM üzrə prosedurları, planları, təlimatları, təlim paketlərini və SƏTƏM ilə əlaqədar digər sənədləri hazırlamaq bacarığı

-Statistik məlumatları təhlil etmək bacarığı

Təhsil və təcrübə

-SƏTƏM sahəsində minimum 5-7 il təcrübə

-Neft -kimya və ya neft -qaz sənayesində təcrübə

-Azərbaycan və İngilis dillərini mükəmməl bilmək

-Rus dilini yaxşı bilmək

-Bakalavr dərəcəsi, tercihen hər hansı bir texniki təcrübə. (mühəndis)

-Sağlamlıq və Təhlükəsizlik İdarəçiliyi (NEBOSH və ya oxşar ixtisas);

-Hadisələrin araşdırılması və təhlili üzrə mütəxəssislər üçün təlimlərin iştirakçısı.

-Aparıcı auditor sertifikatı

-Yerli SƏTƏM qanunvericiliyi ilə tanış olmalıdır.

MÜRACİƏT PROSEDURU

Maraqlanan namizədlər bu linkə keçid edərək müraciət edə bilərlər.

Yuxarıda qeyd edilən vakansiya Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları və yaxud Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayış icazəsi olan şəxslər üçün nəzərdə tutulur. Elan edilən vəzifə üçün bütün uyğun namizədlər qiymətləndiriləcək və bu qiymətləndirmə bərabər əsaslarla aparılacaq. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.  

Son müraciət tarixi: 06 Avqust  2022-ci il

Avand sosial şəbəkələrdə


©️ 2023

İş elanının dərci üçün müraciət edin

[email protected]