“ Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis (supervayzer)” tələb olunur

İşəgötrən – Embawood
Vəzifə adı: “Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis (supervayzer)”
Iş qrafiki :
5 günlük / saat 09:00 – 18:00
Işin təsviri :
-Müştəri xidmətləri operatorlarının işinə nəzarət
-Müştəri təklif və iradlarını qəbul edərək lazımı strukturlara yönləndirmək
-Qarşıya çıxmış problemləri operativ həll etmək
-Müştəri xidmətləri işinin təşkili
-Müştəri xidmətləri operatorlarına mütəmadi olaraq təlim keçmək
-Zəruri hallarda müştəri tərəfindən gələn müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq
– Zənglərin daimi monitorinqi
-Hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi
Tələblər :
– Ali təhsil
– Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
– Müştəri xidmətləri sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
– Müştəri xidmətləri əsasları və təşkili üzrə əsas metod və vasitələri bilməli
– Ünsiyyətçilik və səlis danışıq qabiliyyəti
– Komandada işləmək bacarığı
– Analitik zəka və müştərilərlə yüksək səviyyədə işləmək bacarığı
– Heyətin idarəolunması, motivasiya qayda və normalarını bilməli
Xahiş olunur CV göndərərkən mövzu yerinə tələb olunan vakansiyanı “ Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis (supervayzer)” qeyd edib bu ünvana [email protected] göndərəsiniz.
Vakansiyalar
- 1 ay, 3 həftə, 2 gün, 7 saat, 26 dəq
-
2 ay, 4 gün, 2 saat, 57 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 2 ay, 1 həftə, 1 gün, 10 saat, 55 dəq
- 2 ay, 1 həftə, 5 gün, 10 saat, 45 dəq
- 2 ay, 1 həftə, 5 gün, 10 saat, 48 dəq