Azərikard “Call Center operator” axtarır
Azərikard “Call Center operator” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir:
Tələblər:
– Ali təhsil;
– Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini bilməsi;
– Stressə davamlılıq. Özünü idarə etmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
– Digər şəxslərlə ünsiyyət və münasibət qura bilmə bacarığı;
– Qrafika uyğun komandada, çox funksional rejimdə, zaman məhdudiyyətinə riayət edərək çalışa bilmə bacarığı;
– Peşəkarlığın inkişaf etdirilməsi arzusu və buna hazırlıq;
– Böyük həcmdə işlərə hazırlıq;
– Düzgün, aydın tələffüz, yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət bacarığı;
– MC Office proqramları;
– Növbə ilə işləmək bacarığı (gecə növbəsi daxil olmaqla)
Vəzifəsi:
– Daxil olan zənglərin qəbulu və emalı;
– Müştərilərin kartlarla əməliyyatlar və kart hesablarının informasiyası üzrə məlumatlarla təmin edilməsi və konsultasiyası;
– Şirkətin məhsulları və xidmətləri haqqında məlumat verilməsi;
– Kart sahiblərindən olan sorğu və müraciətlərin sənədləşdirilməsi;
– Müştəri sorğularının emalı;
– Xidmətə qoşulmaq üçün müştərilərin cəlb edilməsi ;
Namizədlərdən CV-ni “Operator” mövzusu ilə [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Vakansiyalar
-
2 ay, 2 həftə, 2 gün, 13 saat, 53 dəq
Böyük marketlər şəbəkəsi iş təcrübəsi və təhsili olmayanları işə dəvət edir
- 6 ay, 2 həftə, 5 gün, 14 saat, 48 dəq
- 7 ay, 2 həftə, 5 gün, 16 saat, 41 dəq
- 10 ay, 3 həftə, 3 gün, 11 saat, 26 dəq
-
11 ay, 5 gün, 6 saat, 57 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır