Azericard IT helpdesk axtarır
İşəgötürən: Azericard
Vakansiya: IT Helpdesk
Son tarix: 16 iyul 2022
Tələblər:
-Ali təhsil (üstünlük texniki ixtisas);
-İT sahəsində ən azı 1 illik iş təcrübəsi;
-Windows əməliyyat sistemlərinə dair biliklər və işləmək bacarığı;
-Şirkətin fəaliyyətində istifadə olunan sistemlərin quruluş və iş prinsiplərinin bilikləri;
-Çox tapşırıqlı iş rejimində işləmə qabiliyyəti;
-Azərbaycan və rus dili sərbəst, İngilis dili bilikləri (danışıq qabiliyyəti, texniki sənədlərin oxunub tərcümə olunması).
Vəzifə üzrə fəaliyyəti:
-Şirkətdə istifadə olunan avadanlıqların işində xətalar və ya sıradan çıxma halları olduqda onların bərpa olunması üçün operativ tədbirlər görür;
-Qəbul olunmuş tələbləri qeydiyyatdan keçirir, onların təhlilini aparır və departamentinin səlahiyyətli əməkdaşlarını məlumatlandırır;
-İşçi stansiyalarının və şirkətin sistemlərinin istifadə olunmasında müəyyən edilmiş xətalar və görülmüş tədbirlər haqqında yuxarı rəhbərə vaxtında yazılı şəkildə məlumat verir;
-İşçi stansiyalarının və cavabdeh olduğu sistemlərin təhlükəsizliyini təmin edir.
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər öz ərizə formalarını (CV) “IT Helpdesk” mövzusu altında [email protected] elekton ünvanına göndərə bilərlər
Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Vakansiyalar
- 2 ay, 2 gün, 20 saat, 35 dəq
- 3 ay, 22 saat, 28 dəq
- 6 ay, 5 gün, 17 saat, 13 dəq
-
6 ay, 2 həftə, 3 gün, 12 saat, 44 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 6 ay, 3 həftə, 20 saat, 42 dəq