Məlumat köşkü əməkdaşı tələb olunur
İşəgötürən – Kristal Abşeron
Vəzifə öhdəlikləri:
Filiala müxtəlif sorğularla müraciət edən müştərilərin qarşılanması və onların qeydiyyatının aparılması;
Müştərilərin müraciətlərinə əsasən müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi;
Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
Təqvimin aparılması, sənədlərin qeydiyyatının aparılması;
E-mail və digər yazışmaların icra edilməsi;
Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
Ali təhsil;
Resepşn və oxşar vəzifədə minimum 1 il təcrübə;
Azərbaycan və rus dili mükəmməl, ingilis dili arzuolunandır;
Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
Analitik düşünmə tərzi və problemləri həll etmə bacarığı;
Məsuliyyətlilik və ünsiyyət qurmaq bacarığı.
İş şəraiti:
6 günlük iş qrafiki;
Bakı şəhəri;
Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.
Əlaqə:
Tələblərə cavab verən namizədlərdən şəkilli CV formasını [email protected] e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Məlumat köşkü əməkdaşı” yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Vakansiyalar
- 2 ay, 2 həftə, 3 gün, 3 saat, 54 dəq
- 3 ay, 2 həftə, 3 gün, 5 saat, 47 dəq
- 6 ay, 3 həftə, 1 gün, 32 dəq
-
7 ay, 2 gün, 20 saat, 3 dəq
PAŞA Bank “Techo” layihəsi ilə İT sahəsinin ekspertlərini komandasına qoşulmağa çağırır
- 7 ay, 1 həftə, 4 saat, 1 dəq